მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
- საკუთარ თავს დავახასიათებ, როგორც...
- საკუთარ თავს დავახასიათებ, როგორც ადამიანს, რომელსაც შეუძლია გაიგოს (არა გაამართლოს) ადამიანის ყველა ქმედება, სამართლიანი, მზრუნველი, პასუხისმგებლიანი.
- რომ არა დირექტორი, ვიქნებოდი ...
- მასწავლებელი ან .... სტუდენტობის შემდეგ მინდოდა მუშაობა მზრუნველობა მოკლებულ ბავშვთა სახლში
აღმზრდელად - ვერ მოვახერხე... ვიყავი ინჟინერი და ძალიან მომწონდა ჩემი პროფესია... მომწონს, როდესაც ბავშვებისთვის ვქმნი თოჯინებს, მომწონს ხელსაქმე, კულინარობა... ანუ, რომ არა დირექტორი შეიძლება
ნებისმიერი ამ მიმართულებით სიამოვნებით გამეგრძელებინა მუშაობა.
- რა თვისებები შეგძინათ თქვენმა პროფესიამ?
- ჩემი პროფესიის დამსახურებაა, რომ ვარ მიუკერძოებელი, შემიძლია ემოციების მართვა, ყურადღების თანაბრად გადანაწილება, მაქვს თმენის უნარი.
- თქვენი სამაგალითო კოლეგა დირექტორი...
- საბედნიეროდ ბევრი ძალიან კარგი კოლეგა მყავს, რომელთა გამოცდილებს გაზიარებას ვცდილობ ხოლმე, მათგან ერთ-ერთი ჩოხატაურის N1 საჯარო სკოლის ყოფილი დირექტორი მანანა ჯინჭარაძეა, მოქმედი დირექტორებიდან კი გამოვყოფდი თბილისის N 198 საჯარო სკოლის დიექტორს თეონა ყაჭეიშვილს.
- გამოცდილება, რომელმაც შემცვალა ...
- გამოცდილება, რომელმაც შემცვალა ეს არის დედობა...ღირებულებები გადავაფასე... ბავშვის სამყარო სხვაგვარად აღვიქვი.... გადაწყვეტილების მიღებაშიც მასწავლებელი გავმხდარიყავი ეს დამეხმარა.
- თქვენი საყვარელი სიტყვა...
- რატომ?
- რა შეკითხვას დაუსვამდით საკუთარ თავს?
- კიდევ რისი გაკეთება (შეთავაზება) შეგიძლია შენი მოსწავლეებისა და კოლეგებისათვის?- მუდმივად ამ კითხვას ვუსვამ საკუთარ თავს.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
გათვალისწინებულია მასწავლებელთა დარგობრივი ქსელების გაძლიერება
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ
ისინი, ერთი შეხედვით, ნორმისგან განსხვავდება, თუმცა ყოველთვის გასათვალისწინებელია, რომ თითოეულ ქვეყანას თავისი კულტურა და ისტორია აქვს