მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ლანჩხუთის მუნიციპალიტეტის სოფელ აკეთის საჯარო სკოლაში მოსწავლეებში წიგნიერების დონის ამაღლებას უდიდესი ყურადღება ექცევა. ამ მიზნით სკოლაში არაერთი საინტერესო აქტივობა, პროექტი თუ ღონისძიება ტარდება.
მათ შორის, სკოლის სამოქალაქო კლუბისა და მოსწავლეთა თვითმმართველობის ინიციატივით, განხორციელდა პროექტი - „თანატოლგანმანათლებლობა“, რომელსაც სამოქალაქო განათლების პედაგოგი ლეილა გოგელია ხელმძღვანელობდა.
როგორც სკოლაში აღნიშნავენ, პროექტის მიზანი იყო წიგნის კითხვის პოპულარიზაცია და მოსწავლეების გააქტიურება ამ კუთხით, რადგან წიგნი თანამედროვე სამყაროში მობილურმა ტელეფონმა ჩაანაცვლა.
პროექტი, 1-ელ, მე-2, მე-3 და მე-4, მე-5 და მე-6 კლასელებთან ერთად, ორ ეტაპად დაიგეგმა.
უფროსკლასელებმა მოირგეს აქტიური მოქალაქის როლი, დაგეგმეს და განახორციელეს სხვადასხვა აქტივობები, უმცროსკლასელებს წაუკითხეს ზღაპრები, აჩვენეს ფილმები, დაამზადეს გაზეთები, ბუკლეტები, სხვადასხვა აქტივოებისთვის რესურსები.
პროცესი იყო მეტად საინტერესო და მოსწავლეთა აქტიურობა კი მაღალი.
ბავშვები მსჯელობდნენ, აანალიზებდნენ, გამოთქვამდნენ საკუთარ აზრს და თანამშრომლობდნენ ერთმანეთთან.
აქტიური მოსწავლეები დაჯილდოვდნენ სიგელებით.
„ყველაზე მთავარი ამ საქმიანობისა იყო ის, რომ მოსწავლეებმა გააცნობიერეს თუ რატომ უნდა იკითხონ წიგნი, გაიაზრეს, რომ წიგნის კითხვა აუცილებელია მათი პიროვნული განვითარებისათვის. ასევე დაიგეგმა კონკურსი „ყველაზე აქტიური მკითხველი“. მოსწავლეებმა ამ კონკურსში მონაწილეობის სურვილი უკვე გამოთქვეს“,- გვეუბნებიან სკოლაში.
იხილეთ ფოტოები:
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
რეგისტრაციას ახორციელებს მშობელი ან კანონიერი წარმომადგენელი
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
„წელს 6 კურსდამთავრებული გვყავს და მათ შორისაა ჩემი შვილი“
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ