„ნანატრი სურვილების ახდენის დრო დგება“- ჭოგნარის საჯარო სკოლიდან 2023 წლის კურსდამთავრებულები სიყვარულითა და საუკეთესო სურვილებით გააცილეს
19-05-2023
დაკოპირებულია
-
+
„სკოლა, ეს არის ცოდნის ტაძარი, ადგილი, სადაც განათლება უნდა მივიღოთ, მეორე მხრივ კი ის საშუალებაა ურთიერთობების შესწავლისა“,- გვეუბნებიან ბადრი ბასილაძის სახელობის თერჯოლის მუნიციპალიტეტის სოფელ ჭოგნარის საჯარო სკოლაში, სადაც, დღეს, მე -12 კლასელთათვის „ბოლო ზარი“ საზეიმოდ დაირეკა.
დირექციამ და მასწავლებლებმა მოსწავლეები სკოლიდან დიდი სიყვარულით გააცილეს. მოსწავლე-მასწავლებლებმა კურსდამთავრებულებს თეთრ პერანგებზე საუკეთესო სურვილები დაუტოვეს. მოსწავლეებმა კი, თავის მხრივ, პედაგოგებს გაწეული ამაგისთვის მადლობა გადაუხადეს.
სკოლის დირექცია მოსწავლეებს სკოლის დამთავრებას კიდევ ერთხელ ულოცავს.
„დღეს, 2002-2023 სასწავლო წლის 19 მაისს, მე -12 კლასელთათვის „ბოლო ზარმა“ შემოჰკრა სკოლის კედლებში. „ბოლო ზარი“ სიმბოლური დღესასწაულია, რომელსაც სევდაც ახლავს და მხიარულებაც. ჩვენო გოგონებო და ბიჭებო, ამ სკოლის კედლებში კინოფირივით გაიარა განვლილმა სასწავლო წლებმა: პირველი მასწავლებელი, პირველი ზარი, პირველი ძლივს ამოკითხული სიტყვა, პირველი სიხარული, პირველი წარმატება... დიახ, ახლა „ბოლო ზარი“ რეკავს და გზას გიჩვენებთ მომავლისკენ, თქვენთვის ცხოვრების აწ გასავლელი გზა ფართოდაა გახსნილი. „ბოლო ზარი“ რეკავს და გაუწყებთ, რომ თქვენი დიდი ხნის ნანატრი სურვილების ახდენის დრო დგება, რომ თქვენი თავი უნდა იპოვოთ, დადგეთ პირველ რიგში კარგი ადამიანები, საამაყო ქართველები, მისათითებელი შვილები, საუკეთესო კუსდამთავრებულები, ერთგული მეგობრები და პროფესიულ ასპარეზზე პროფესიონალები, რაც ასე სჭირდება ჩვენს ქვეყნას სამომავლოდ.
ჩვენო ლამაზო გოგო-ბიჭებო, დარწმუნებით ვამბობთ, რომ თქვენი მომავალი იქნება ნათელი, ხოლო გეგმები - გრანდიოზული. დაე, რაც დღეს გსურთ, ყველაფერი კეთილად აგხდენოდეთ. იყავით ბედნიერები!“,- ვკითხულობთ მისალოც წერილში.
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ