მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
რუსთავის კერძო სკოლა „მილენიუმში“ მოსწავლეთა განვითარებაზე, მოტივირებასა და მომავალზე ზრუნავენ. სწორედ ამიტომ, პედაგოგები სწავლებისას თანამედროვე მეთოდებსა და მიდგომებს იყენებენ.
ამჯერად, სკოლაში ჰუმანიტარულ და საზოგადოებრივ მეცნიერებათა კათედრის კვირეული გაიმართა. შედეგად, შენობა მოსწავლეთა შექმნილი ნახატებით, ანბანის თავისებურად შესრულებული ვერსიებითა და ლიტერატურული კაფით გალამაზდა.
კვირეულის პირველ დღეს, მე-8 კლასის მოსწავლეები დიდუბის პანთეონს ესტუმრნენ. მათ გაიხსენეს და პატივი მიაგეს იმ საზოგადო მოღვაწეებსა და შემოქმედებს, რომლებმაც უდიდესი წვლილი შეიტანეს ქართული კულტურის, ხელოვნების, მწერლობისა და მეცნიერების განვითარებაში. გაიმართა ინტელექტუალური თამაში „რა, სად, როდის?", რომლის ფარგლებშიც მეცხრე, მეათე და მეთერთმეტე კლასებს შორის შეჯიბრში მეათე კლასი დაწინაურდა. მოსწავლეებისთვის თამაში სახალისო, საინტერესო და პროდუქტიული აღმოჩნდა.
მოსწავლეებმა 9 აპრილს დაღუპულ გმირთა ხსოვნასაც პატივი მიაგეს.
აქტივობებში მასწავლებლებიც ჩაერთნენ. მეთორმეტე კლასის მოსწავლეებმა „ვეფხისტყაოსნიდან” შედგენილი კითხვებით მასწავლებლები გამოსცადეს, „დამარცხებულ” მასწავლებლებს ძღვენის გაღება მოუწიათ, „გამარჯვებულ” მასწავლებლებს კი, მოსწავლეებმა გადასცეს საჩუქრები. აქტივობა ძალიან სახალისო აღმოჩნდა ყველასთვის.
კიდევ ერთი საინტერესო აქტივობა იმიტირებული სასამართლო პროცესი იყო. მოსწავლეებმა პროკურორების, ადვოკატებისა და მოსამართლის როლები მოირგეს და ლიტერატურული პერსონაჟები - ნესტან-დარეჯანი და ტარიელი „ვეფხისტყაოსნიდან”, ხვარაზმშას ძის მკვლელობის გამო გაასამართლეს. პროცესი ძალიან საინტერესოდ წარიმართა, მოსწავლეებმა იმპროვიზაციასაც მიმართეს და სრულიად მოულოდნელად, დამსწრე საზოგადოება ნაფიც მსაჯულებად აქციეს.
კვირეულის ფარგლებში, მე-7 კლასის მოსწავლეებმა საგან მოქალაქეობის ერთი საგაკვეთილო საათი ქალაქში არსებულ 112-ის თანამედროვე და მოდერნიზებულ შენობაში გაატარეს. საზოგადოებრივი უსაფრთხოების მართვის ცენტრის წარმომადგენელმა საინტერესო პრეზენტაციის ფონზე მოსწავლეებთან ძალიან მნიშვნელოვანი საინფორმაციო შეხვედრა განახორციელა.
მე-10 კლასის მოსწავლეები თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტსა და ხელნაწერთა ეროვნულ ცენტრს ესტუმრნენ. მოსწავლეები უნივერსიტეტში ფილოლოგიის მეცნიერებათა დოქტორის, ლელა ხაჩიძის ლექციას ძველი ქართული ლიტერატურის ისტორიის შესახებ დაესწრნენ. ხელნაწერთა ეროვნულ ცენტრში კი, დაათვალიერეს და მოისმინეს უძველეს ხელნაწერთა შესახებ ინფორმაცია.
გარდა ამისა, ყველაზე წიგნიერის გამოსავლენად, მე-5 და მე-6 კლასები ერთმანეთს ვაჟა-ფშაველას მოთხრობების ცოდნაში შეეჯიბრნენ. პაექრობა მე-6 კლასის გამარჯვებით დამთავრდა. ღონისძიების მთავარი მიზანი მოსწავლეების წიგნთან კიდევ უფრო დაახლოება იყო.
ასევე, სასკოლო დებატები ჩატარდა, სადაც ორი გუნდი, შერეული შემადგენლობით, ერთმანეთს დაუპირისპირდა. მთავრობისა და ოპოზიციის გუნდის სპიკერები დამაჯერებელი არგუმენტებით ცდილობდნენ თავიანთი პოზიციების გამყარებას. ჟიურის შეფასებით, მცირედი სხვაობით, მთავრობის გუნდმა თავისი რეზოლუცია ბოლომდე გაიტანა, თუმცა ოპოზიციის გუნდი თავისი არგუმენტებით ტოლს არ უდებდა მეტოქეს.
ჰუმანიტარულ და საზოგადოებრივ მეცნიერებათა კათედრის კვირეულმა წარმატებით, ნაყოფიერად და საინტერესოდ ჩაიარა.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
„მერანი“, „ქართლის ჭირი“... - კიდევ რა ნაწარმოებები შეიძლება შეხვდეთ აბიტურიენტებს ხელოვნური ინტელექტის გათვლით
ავტობუსით მგზავრობა ფასიანი იქნება
საგამოცდო ცენტრებთან მიმავალი ავტობუსების მარშრუტები - ეროვნულები 3 ივლისს იწყება
„სასწავლო წლის ბოლოს ისევ და ისევ მოსწავლეები იცინიან“
„ნუთუ, ჩვენ ფრენა შეგვეძლება?” - ახალაბასთუმნის საჯარო სკოლის პედაგოგი ანა ჩხეტია მოსწავლის მიერ დასმულ სახალისო კითხვებს იხსენებს
„მოსწავლის მეხსიერებაში, უფრო დიდხანს რჩება ის გაკვეთილები, რომელიც მისთვის საინტერესო და შთამბეჭდავია“
„ვულოცავთ, მოსწავლეებს მეოთხე კლასის წარმატებით დასრულებას და ვუსურვებთ ნათელ მომავალს!“
თუ ძებნას ივლისში ან აგვისტოს პირველ ნახევარში დაიწყებთ, არჩევანი უფრო ფართო იქნება
პროგრამა მომავალი პირველკლასელებისთვის გათვლილია ივლისისა და აგვისტოს თვეებზე და მორგებულია იმგვარად, რომ საზაფხულო დასვენების გეგმების ცვლილების გარეშე, ოჯახის წევრების ჩართულობით, შეძლოს