მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ახალციხის მუნიციპალიტეტის სოფელ ჭვინთის საჯარო სკოლაში მოსწავლეთა კრიტიკული აზროვნების უნარ-ჩვევების განმტკიცებას მნიშვნელოვანი ყურადღება ექცევა.
სწორედ ამ მიზნით, სკოლაში ქართული ენისა და ლიტერატურის პედაგოგი მანანა ჩინჩალაძე მოსწავლეებს სხვადასხვა მეთოდს ხშირად აცნობს.
მან მე-5 კლასის მოსწავლეებს მორიგი საინტერესო გაკვეთილი ჩაუტარა. ამჯერად, მეხუთეკლასელებმა ე.წ ბონეს „აზროვნების ექვსი ქუდი“ მოირგეს. გაითავისეს სხვადასხვა როლი და ერთ-ერთი პრობლემა, ბავშვთა უფლებების შესახებ კრიტიკულად გაიაზრეს.
მეთოდის - „აზროვნების ექვსი ქუდი“ გამოყენებით, მათ ერთ-ერთი მოთხრობა გააანალიზეს და მის შესახებ იმსჯელეს.
„მეხუთეკლასელებმა მოთხრობა - „უფლისწული და მათხოვარი“ განიხილეს - გაიხსენეს მთავარი პერსონაჟის, ტომ კენტის უფლებების შელახვის მომენტები და კრიტიკული აზროვნების ამ მეთოდის გამოყენებით შეძლეს პრობლემის სხვადასხვა ჭრილში დანახვა და გადაწყვეტა“, - გვიყვებიან სკოლაში.
პედაგოგის თქმით, მოსწავლეებს მოსწონთ ასეთი ხასიათის აქტივობებით ჩატარებული გაკვეთილები, რაც სძენს მათ თავდაჯერებულობასა და უვითარებს სააზროვნო უნარ-ჩვევებს.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ცნობილია, რამდენი პირველკლასელი ეყოლებათ სკოლებს 2025-2026 სასწავლო წელს
სად ითვლება მასწავლებლისთვის ყვავილების ჩუქება ცუდ ტონად - რა ტრადიციები აქვთ სწავლის პირველ დღეს სხვადასხვა ქვეყნებში
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„ტრადიციად გვაქვს, პატარებს სასწავლო წლის დაწყებამდე ვაცნობთ გარემოს და ადაპტაციაში ვეხმარებით“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი