მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ზაზა ფერაძის სახელობის ზესტაფონის მუნიციპალიტეტის სოფელ შორაპნის საჯარო სკოლაში მნიშვნელოვან თარიღებს ყოველთვის აქტიურად აღნიშნავენ.
ყურადღების მიღმა არც ჰანს ქრისტიან ანდერსენის დაბადების დღე და საბავშვო წიგნების საერთაშორისო დღე აღმოჩენილა.
მესამე კლასის მოსწავლეები, მასწავლებელ ლელა კირკიტაძის ხელმძღვანელობით, ერთი თვის განმავლობაში, ცნობილ მეზღაპრეთა ნაწარმოებები - „პეპი გრძელიწინდა", „თოვლის დედოფალი" და „მახინჯი იხვის ჭუკი“ წაიკითხეს.
ისინი, კითხვის პროცესში, ერთმანეთს შთაბეჭდილებებს უზიარებდნენ, მსჯელობდნენ პერსონაჟების ხასიათის თავისებურებებზე და ჩანახატებს აკეთებდნენ.
მოსწავლეებმა ზღაპრიდან სასურველი ეპიზოდები აირჩიეს და როლები დაისწავლეს. პროექტის ფარგლებში, ნახეს წიგნის მიხედვით შექმნილი ანიმაციური ფილმი, რომელიც ბავშვებს ძალიან მოეწონათ.
მესამეკლასელებმა პეპის დიდი პლაკატი დაამზადეს, მასზე მზე და მზის სხივები მიამაგრეს და პეპის თვისებები ჩამოწერეს. მოსწავლეებმა იმღერეს სიმღერა პეპიზე და დიდი სიყვარული გამოხატეს.
„ბავშვებს მივეცი საშუალება, აერჩიათ ერთ-ერთი ნაწარმოები, რათა მისი განხილვა მოეწყოთ. თითქმის ერთხმად გადაწყდა, რომ ეს წიგნი ყოფილიყო ყველაზე მხიარული, სახალისო და საინტერესო ზღაპარი - „პეპი გრძელიწინდა“,- აღნიშნავს მასწავლებელი.
შეგახსენებთ, რომ გამოჩენილი დანიელი საბავშვო მწერლის, ჰანს ქრისტიან ანდერსენის დაბადების დღეს, 2 აპრილს მსოფლიოში საბავშვო წიგნების საერთაშორისო დღეს აღნიშნავენ.
იხილეთ ფოტოები:
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ორშაბათს სკოლები და ბაღები დაისვენებს
ექსტერნის გამოცდის ვადები XII კლასელებისთვის - ინფორმაცია სკოლის ადმინისტრაციისთვის
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
„წელს 6 კურსდამთავრებული გვყავს და მათ შორისაა ჩემი შვილი“
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ