მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
აფხაზეთის N14 საჯარო სკოლის მე-2 და მე-6 კლასელი მოსწავლეები, კლასის ხელმძღვანელ თეა მაქაცარიასთან ერთად, ეწვივნენ ემიგრანტთა ბაღის - „ფესვები“ დიასახლისს, პედაგოგ, პოეტ და ფილოლოგ ლია ნაროუშვილს.
აღნიშნული ბაღი არის ზუგდიდი სოფელ დავითიანში. როგორც სკოლაში გვიყვებიან, მოსწავლეებს ამ ბაღში დახვდათ აფხაზური სახლი „აბაყა“ – „სულის სახლი“, რომელსაც მიცვალებულის სახელის უკვდავსაყოფად, სოფლების დამაკავშირებელი გზების შესაყარზე აშენებდნენ. თუ აფხაზი მიზეზთა გამო აბაყას თავს შეაფარებდა, მოვალეობად თვლიდა, მიცვალებულის სულისთვის შენდობა შეეთვალა და იქვე თუ არა, სახლში მისულს მის სახელზე ჭიქა ღვინო შეესვა.
„მოსწავლეებმა მათივე დაწერილი სურვილები განათავსეს სპეციალურად გამზადებულ ბოთლებში, იმ იმედით, რომ მეორედ სტუმრობისას პოეტ ლია ნაროუშვილთან ერთად მივლენ საზღვართან, მდინარე ენგურს გააყოლებენ ბოთლით გზავნილებს და აფხაზ თანატოლებს შეახსენებენ კიდევ ერთხელ, რომ აფხაზეთი მკერდმოჭრილია უსაქართველოდ“,- აღნიშნავს სკოლის დირექტორი ნატო ესართია.
სკოლის მოსწავლეების მიერ გამზადებული მაკეტი - „ჩვენი სკოლა“ საპატიო ადგილს იკავებს აფხაზურ სახლ „აბაყაში“. ქალბატონმა ლიამ მოსწავლეებს სამახსოვროდ წიგნები გადასცა, რომელსაც სათუთად ინახავენ სკოლის მოსწავლეები.
სკოლის დირექცია დიდ მადლობას უხდის ქალბატონ ლიას მასპინძლობისთვის და დაუვიწყარი დღის ჩუქებისთვის, სკოლის მასწავლებელ თეას კი, ასეთი მნიშვნელოვანი აქტივობისთვის.
იხილეთ ფოტოები:
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ონლაინ ჩემპიონატში II-XI კლასების მოსწავლეებს შეეძლებათ მონაწილეობა
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
„თითოეული ბავშვი ბედნიერი, წარმატებული უნდა იყოს, ჩვენ კი ხელი უნდა შევუწყოთ წინსვლაში“...
„წელს 6 კურსდამთავრებული გვყავს და მათ შორისაა ჩემი შვილი“
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ