მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ქარელის მუნიციპალიტეტის სოფელ ქვემო ხვედურეთის საჯარო სკოლის X კლასში ინტეგრირებული სასწავლო პროექტი - „გენდერული ნიშნით დისკრიმინაციის პრობლემები და სტატისტიკა დღევანდელ რეალობაში“ გაიმართა.
ის, ცნობიერების ამაღლების მიზნით, მათემატიკის და სამოქალაქო განათლების მასწავლებლებმა დაგეგმეს და განახორციელეს. მოსწავლეები მის მინდიმარეობაში მონდმებით ჩაერთნენ, შესაძლებლობები გამოავლინეს და ცოდნა გაიღრმავეს.
მოსწავლეებმა შექმნეს ბუკლეტი, რომელშიც ასახეს:
პროექტი მესამე თაობის ე.ს.გ-ს გათვალისწინებით საგნობრივი სტანდარტის და გამჭოლი კომპეტენციების გამოყენებით დაიგეგმა.
„სწავლა-სწავლების პროცესში ძალზედ მნიშვნელოვანია როგორც საგანთა შორის თანამშრომლობითი სწავლება, ასევე მაღალ სააზროვნო უნარებზე გათვლილი სასწავლო აქტივობების დაგეგმვა მასწავლებლის მხრიდან. სწორედ ამ ორ მნიშვნელოვან ასპექტს აერთიანებს ჩვენს მიერ დაგეგმილი და განხორციელებული ინტეგრირებული სასწავლო პროექტი“- თქვა მათემატიკის მასწავლებელმა თინა გოგინაშვილმა.
სკოლაში ამბობენ, რომ გენდერული ნიშნით დისკრიმინაცია საკმაოდ სერიოზული პრობლემაა.
„21-ე საუკუნეში გენდერული ნიშნით დისკრიმინაცია საკმაოდ აქტუალურ პრობლემას წარმოადგენს. სტატისტიკა, რაც ასახავს ქალთა დისკრიმინაციის ფაქტებს შემაშფოთებელი და დასაფიქრებელია. მოსწავლეები საუბრობენ რომ ტელევიზიასა და სოციალურ მედიაში ხშირად სმენიათ ქალთა მიმართ ძალადობის გაზრდილი მონაცემები წინა წლებთან შედარებით. ეს ფაქტები ნამდვილად არის პრობლემა, რაც ქმედით ნაბიჯებს მოითხოვს“,- აღნიშნავენ სკოლაში.
იხილეთ ფოტოები:
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
რეგისტრაციას ახორციელებს მშობელი ან კანონიერი წარმომადგენელი
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
„წელს 6 კურსდამთავრებული გვყავს და მათ შორისაა ჩემი შვილი“
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ