მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
6 მაისს, ქობულეთის მუნიციპალიტეტის სოფელ ჩაისუბნის N2 საჯარო სკოლაში საქართველოს გაეროს ასოციაციის მოძრავი სახალხო უნივერსიტეტის ლექციები გაიმართა.
ლექციები შეეხებოდა შემდეგ თემებს: 1. თემის განვითარების ძირითადი ასპექტები: სათემო ინიციატივები, ახალგაზრდების როლი, ეკო და აგროტურიზმი, გარემოს დაცვა 2. მომავალი პროფესია და კარიერის ეფექტური დაგეგმვა;
ლექციებს წაიკითხეს: ასლან ართმელაძემ - მკვლევარი, ტრენერი, საჯარო მმართველობის მაგისტრი და მურო თაკალანძემ - ტრენერი, სტრატეგიული კომუნიკაციების სპეციალისტი, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის ლექტორი.
საქართველოს გაეროს ასოციაციის მოძრავი სახალხო უნივერსიტეტის წარმომადგენელთა მეორე შეხვედრა მოსწავლეებთან 13 მაისს გაიმართა. ლექციები შეეხებოდა შემდეგ საკითხებს: ქალთა უფლებებისათვის ბრძოლის ისტორია საქართველოსა და მსოფლიოში და საზოგადოებრივი ჯანდაცვის მნიშვნელობა პანდემიის პირობებში.
ლექციები წაიკითხეს ივანე ჯავახიშვილის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის პროფესორმა, ლელა გაფრინდაშვილმა და ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ლექტორმა, გაეროს ასოციაციის საზოგადოებრივი ჯანმრთელობის პროგრამების დირექტორმა, ზურაბ ალხაზიშვილმა.
ლექცია იყო ინტერაქციული და მას საბაზო და საშუალო საფეხურის მოსწავლეები ესწრებოდნენ.
ორგანიზაციამ სკოლას შესაბამისი ლიტერატურა გადასცა. როგორც სკოლაში აღნიშნავენ, მსგავსი შეხვედრები მომავალშიც გაგრძელდება.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ონლაინ ჩემპიონატში II-XI კლასების მოსწავლეებს შეეძლებათ მონაწილეობა
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
„თითოეული ბავშვი ბედნიერი, წარმატებული უნდა იყოს, ჩვენ კი ხელი უნდა შევუწყოთ წინსვლაში“...
„წელს 6 კურსდამთავრებული გვყავს და მათ შორისაა ჩემი შვილი“
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ