მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
წყალტუბოს მუნიციპალიტეტის, ოფურჩხეთის საჯარო სკოლაში, სწავლა-სწავლების პროცესი უწყვეტ რეჟიმში მიმდინარეობს. დირექციისა და პროფესიონალი პედაგოგიური საზოგადოების ძალისხმევით, მოსწავლეები აქტიურად არიან ჩართულები საგაკვეთილო პროცესსა თუ ზოგადად სასკოლო ცხოვრებაში; პარალელურად კი ზრუნავენ მოქალაქეობრივი ცნობიერების ამაღლებაზე და არც ისეთ თარიღებს ივიწყებენ, რომლებიც გარდამტეხი აღმოჩნდა ჩვენი ქვეყნის ისტორიაში.
პედაგოგთა და მოსწავლეთა აქტიური მონაწილეობით გაიმართა კვირეული, რომლის ფარგლებშიც სამივე საფეხურზე განხორციელდა სხვადასხვა ღონისძიება.
7 აპრილიდან 14 აპრილის ჩათვლით ყოველი დღე იყო დატვირთული, კერძოდ, მე-7 და მე-8 კლასებში ჩატარდა ღონისძიება: „ლექსები არის ჩვენი საგზალი“. ღონისძიებაზე მოსწავლეებმა წაიკითხეს თავისი საყვარელი ლექსები.
მე-10 კლასში განხორციელდა პროექტი: „ჩემი ვეფხისტყაოსანი“, რომლის ფარგლებშიც მოსწავლეებმა წაიკითხეს ეპიზოდები ვეფხისტყაოსნიდან და შექმნეს კედლის გაზეთი.
ქართული ენის დღის აღსანიშნავად გაიმართა ვეფხისტყაოსნის საჯარო კითხვის დღე, რომელშიც აქტიურად მონაწილეობდნენ მოსწავლეები სხვადასხვა კლასებიდან.
მე-6 და მე-7 კლასებს შორის გაიმართა ვიქტორინა თემაზე: „ თუ დაივიწყე ენა ქართული“. მე-9 კლასში ჩატარდა კონფერენცია 14 აპრილის მოვლენებთან დაკავშირებით. დაწყებითი კლასის მოსწავლეებმა შექმნეს კალიგრაფიული ნამუშევრები.
აღნიშნულ კვირეულს ხელმძღვანელობდნენ ქართული ენისა და ლიტერატურის პედაგოგები: მარინა ბოლქვაძე, მალვინა წიწილაშვილი და თეა ხაცავა.მოსწავლეთა წარმატებების შესახებ ოფიციალური წერილები გაიგზავნა
2025 წელს „თბილისობა“ 20-21 სექტებერს გაიმართება
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
გვსურს სიხარულით აღვნიშნოთ მათი საამაყო შედეგები
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი