მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
განათლების სამინისტროს მიერ პრაქტიკოს მასწავლებლებთან დაკავშირებით მიღებულმა ბოლო გადაწყვეტილებამ, რომლის მიხედვითაც ზოგიერთ მასწავლებელს გამოცდის ჩაბარების გარეშე სტატუსი აუმაღლდება და შესაბამისად სისტემაში დარჩენას შეძლებს, საზოგადოების, მათ შორის მასწავლებლების მხრიდან არაერთგვაროვანი შეფასება გამოიწვია.
Etaloni.ge-მ აღნიშნულ საკითხზე საჯარო სკოლების დირექტორების აზრი მოისმინა, მათ შორის ლანჩხუთის მუნიციპალიტეტის სოფელ შუხუთის საჯარო სკოლის დირექტორის იაკობ ფირცხალაიშვილს.
როგორც სკოლის დირექტორი, აღნიშნავს, სამინიტროს გადაწყვეტილებას მიესალმება, რადგან არის ბევრი ისეთი მასწავლებელი, რომელმაც მართალია გამოცდა ვერ ჩააბარა, თუმცა დიდი ხნის სამუშაო გამოცდილება აქვს და სისტემიდან მათი გაშვება უსამართლობა იქნებოდა:
„პირველ რიგში მინდა აღვნიშნო, რომ ჩემს სკოლაში არცერთი პრაქტიკოსი მასწავლებელი არ არის, ყველამ აიმაღლა გამოცდის საშუალებით სტატუსი. ამის მიუხედავად ვფიქრობ, რომ კარგი გადაწყვეტილებაა, ზოგიერთი მათგანი ათეული წლებია სკოლაში მუშაობს და ძნელია მათი ასე ხელაღებით სკოლიდან გაშვება. შეიძლება სხვას უსამართლობის შეგრძნება გაუჩნდეს და ვფიქრობ, კარგი იქნება მათ მიმართაც გარკვეული ნაბიჯები გადაიდგას, ეს, რა თქმა უნდა, განათლების სამინისტროს საქმეა. კიდევ ერთხელ ვიტყვი, რომ ზოგიერთი ისეთი კარგი პედაგოგია, გაჭირდება მათი შემცვლელის ნახვა, შეიძლება იქ გამოცდაზე დაიბნა ან ვერ მოახერხა თავის წარმოჩენა, ამიტომ არ უნდა დაიჩაგროს“.
განათლების სამინისტრომ პრაქტიკოსი მასწავლებლების ნაწილისთვის სტატუსის მომატების შესახებ გადაწყვეტილება გასულ კვირას მიიღო.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
გათვალისწინებულია მასწავლებელთა დარგობრივი ქსელების გაძლიერება
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ
ისინი, ერთი შეხედვით, ნორმისგან განსხვავდება, თუმცა ყოველთვის გასათვალისწინებელია, რომ თითოეულ ქვეყანას თავისი კულტურა და ისტორია აქვს