მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
განათლების სამინისტროს გადაწყვეტილებით, იმ პედაგოგებს, რომლებმაც საგნობრივი და პროფესიული უნარების კომპეტენცია დაადასტურეს ან დადასტურებული ჰქონდათ მინიმუმ ერთ კრედიტ-ქულაზე (გადალახული აქვთ საგნობრივი და პროფესიული უნარების მინიმალური ზღვარი), მიენიჭებათ უფროსი მასწავლებლის სტატუსი და სისტემაში დარჩებიან.
ამ გადაწყვეტილებას სასკოლო საზოგადოებაში აზრთა სხვადასხვაობა მოჰყვა. ნაწილი კიდევ ერთ შანსს დადებითად აფასებს, დანარჩენები კი, პირიქით, უარყოფითად.
როგორც ქედის მუნიციპალიტეტის სოფელ აქუცის საჯარო სკოლის დირექტორი ნონა დავითაძე etaloni.ge-სთან საუბრისას ამბობს, აღნიშნულ გადაწყვეტილებას ემხრობა, თუმცა ფიქრობს, რომ შანსი იმ პედაგოგებისთვისაც უნდა მიეცათ, ვინ გამოცდაზე 1 კრედიტის მოპოვებაც ვერ შეძლო.
„ადამიანურად ამ გადაწყვეტილებას ვემხრობი, მაგრამ პროფესიულად არ მიმაჩნია მართებულად, იქედან გამომდინარე, რომ თუ ამათ მიეცათ საშუალება და მიენიჭებათ სტატუსი, სხვებისთვისაც, ბოლოჯერ მაინც, უნდა დაეტოვებინათ დანაწევრებული ქულები. ასე სხვა პრაქტიკოსებიც თანაბარ პირობებში იქნებოდნენ. ამ გადაწყვეტილებას დადებითად იმ შემთხვევაში შევაფასებდი, თუ დანარჩენ პრაქტიკოსებს კიდევ ერთხელ მისცემდნენ უფლებას ამ ქულებით გამოცდაზე გასულიყვნენ. ამ ბოლო დროს, ტესტი მართლა რთული იყო. სკოლაში მხოლოდ ერთი პედაგოგი დამრჩა ისეთი, ვისაც სტატუსი არ აქვს“,- ამბობს ნონა დავითაძე.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
გათვალისწინებულია მასწავლებელთა დარგობრივი ქსელების გაძლიერება
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ
ისინი, ერთი შეხედვით, ნორმისგან განსხვავდება, თუმცა ყოველთვის გასათვალისწინებელია, რომ თითოეულ ქვეყანას თავისი კულტურა და ისტორია აქვს