| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

განათლების სამინისტროს გადაწყვეტილებით, იმ პედაგოგებს, რომლებმაც საგნობრივი და პროფესიული უნარების კომპეტენცია დაადასტურეს ან დადასტურებული ჰქონდათ მინიმუმ ერთ კრედიტ-ქულაზე (გადალახული აქვთ საგნობრივი და პროფესიული უნარების მინიმალური ზღვარი), მიენიჭებათ უფროსი მასწავლებლის სტატუსი და სისტემაში დარჩებიან.
ამ გადაწყვეტილებას სასკოლო საზოგადოებაში აზრთა სხვადასხვაობა მოჰყვა. ნაწილი კიდევ ერთ შანსს დადებითად აფასებს, დანარჩენები კი, პირიქით, უარყოფითად.
როგორც ქედის მუნიციპალიტეტის სოფელ აქუცის საჯარო სკოლის დირექტორი ნონა დავითაძე etaloni.ge-სთან საუბრისას ამბობს, აღნიშნულ გადაწყვეტილებას ემხრობა, თუმცა ფიქრობს, რომ შანსი იმ პედაგოგებისთვისაც უნდა მიეცათ, ვინ გამოცდაზე 1 კრედიტის მოპოვებაც ვერ შეძლო.
„ადამიანურად ამ გადაწყვეტილებას ვემხრობი, მაგრამ პროფესიულად არ მიმაჩნია მართებულად, იქედან გამომდინარე, რომ თუ ამათ მიეცათ საშუალება და მიენიჭებათ სტატუსი, სხვებისთვისაც, ბოლოჯერ მაინც, უნდა დაეტოვებინათ დანაწევრებული ქულები. ასე სხვა პრაქტიკოსებიც თანაბარ პირობებში იქნებოდნენ. ამ გადაწყვეტილებას დადებითად იმ შემთხვევაში შევაფასებდი, თუ დანარჩენ პრაქტიკოსებს კიდევ ერთხელ მისცემდნენ უფლებას ამ ქულებით გამოცდაზე გასულიყვნენ. ამ ბოლო დროს, ტესტი მართლა რთული იყო. სკოლაში მხოლოდ ერთი პედაგოგი დამრჩა ისეთი, ვისაც სტატუსი არ აქვს“,- ამბობს ნონა დავითაძე.
შემოდგომის სეზონზე 4 საგანში ჩატარდა და მასში II-XII კლასის მოსწავლეებმა მიიღეს მონაწილეობა მთელი საქართვლოდან
სკოლის დირექტორებისა და პედაგოგების საყურადღებოდ - ეს 7 შეცდომა სემესტრის დასრულებამდე უნდა გამოასწოროთ
სავალდებულოა თუ არა განმავითარებელი შეფასების დაწერა მე-5 კლასის მოსწავლეებისთვის - პასუხი აქტუალურ კითხვაზე
etaloni.ge-ს ბლიც-კითხვებს მუხროვანის საჯარო სკოლის დირექტორი სვეტლანა სუხორუკოვა პასუხობს
ეს იყო პატარა ტანმოვარჯიშეების დებიუტი, რომლებმაც დიდ სპორტში პირველი ნაბიჯები ასეთი ბრწყინვალე გამარჯვებით აღნიშნეს
ღონისძიებაში აქტიურად მონაწილეობდნენ არა მხოლოდ მე-4ა კლასის მოსწავლეები, არამედ სხვა კლასების ბავშვებიც
მთავარია, წერილების გახსნის პროცესი იყოს ემოციურად დადებითი და ინსპირაციული, რაც ბავშვებს უკეთ გაახსენებს საკუთარი მიზნების მნიშვნელობას
შემოდგომის სეზონზე 4 საგანში ჩატარდა და მასში II-XII კლასის მოსწავლეებმა მიიღეს მონაწილეობა მთელი საქართვლოდან