მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
წალკის №1 საჯარო სკოლაში, 13 აპრილს, მე-10 კლასის მოსწავლე გიორგი მილდიანის ორგანიზებით, ინტელექტუალური თამაშის - „რა? სად? როდის?“ ფინალური ტური ჩატარდა.
ფინალში ერთმანეთს შეხვდნენ მე-8 და მე-11 კლასების გუნდები. თამაში მე-11 კლასის გამარჯვებით დამთავრდა.
„მონაწილეებს გადაეცათ ქების სიგელები და საჩუქრები. ქების ფურცლის დიზაინიც პროექტის ავტორმა შექმნა და საკუთარი ბიბლიოთეკიდან გამარჯვებული ბავშვებისთვის ცნობილი მხატვრების წიგნები დაარიგა. დიდი მადლობა ყველას, მონაწილე და მაყურებელ ბავშვებს, მხარდამჭერ მასწავლებლებს დიდი მადლობა გიორგი მილდიანს ასეთი საინტერესო და ინტელექტუალური პროექტის წარდგენისთვის.
მომავალში ვაპირებთ სხვა სკოლის ბავშვებიც ჩავრთოთ ამ პროექტში, მოვიწვიოთ მუნიციპალიტეტის საჯარო სკოლებიდან ინტელექტუალური ჯგუფები. ეს პირველი ნაბიჯი იყო პანდემიით გამოწვეული პაუზის შემდეგ და წარმატებები გვინდა ვუსურვოთ ამ და სხვა მრავალი პროექტების განხორციელებაში გიორგის და მთელ სკოლას.
იმედია, პანდემიას დავამარცხებთ და მომავალი სასწავლო წლიდან შემოდგომა-გაზაფხულის სეზონის თამაშისთვის მასშტაბურად მოვემზადებით!“,- აღნიშნულია სკოლის მიერ მოწოდებულ ინფორმაციაში.
იხილეთ ფოტოები
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ცნობილია, რამდენი პირველკლასელი ეყოლებათ სკოლებს 2025-2026 სასწავლო წელს
სად ითვლება მასწავლებლისთვის ყვავილების ჩუქება ცუდ ტონად - რა ტრადიციები აქვთ სწავლის პირველ დღეს სხვადასხვა ქვეყნებში
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„ტრადიციად გვაქვს, პატარებს სასწავლო წლის დაწყებამდე ვაცნობთ გარემოს და ადაპტაციაში ვეხმარებით“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი