მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
მარნეულის მუნიციპალიტეტის მარადისისა და კასუმლოს საჯარო სკოლების მოსწავლეები განაგრძობენ მებაღეობის შესწავლას.
მეცადინეობები მარადისის საჯარო სკოლაში ყოველ შაბათ-კვირას ტარდება და მას მოსწავლეებთან ერთად თემისა და პარტნიორი ორგანიზაციების („ქალთა ოთახი“, დემოკრატიული ჩართულობის ცენტრი) წარმომადგენლებიც ესწრებიან.
მესამე სასწავლო დღის მიზანი მორწყვის შესწავლა იყო. ტრენინგს უძღვებოდნენ „დეკორატიული მცენარეებისა და ტყის ენდემური სახეოებების მწარმოებელი ასოციაციის“ დამფუძნებლები.
მსმენელები გაეცნენ მორწყვის სახეებს, ტიპებს, სარწყავ სისტემებს, თითოეულის დადებით და უარყოფით მხარეებს. ასევე გაიგეს, თუ რომელ მცენარეებს სჭირდებათ მეტი წყალი, როდისაა მორწყვა აუცილებელი, რა როლს ასრულებს წყალი მცენარის ზრდა-განვითარებისთვის, რა მნიშვნელობა აქვს ნიადაგს, კლიმატურ პირობებსა და მცენარის თავისებურებებს მორწყვის დროს. როგორ მივხვდეთ, როდის ესაჭიროება მცენარეს მორწყვა, რა უარყოფითი შედეგი მოაქვს ზედმეტ წყალს და სხვა.
აქტივობა შეესაბამება გარემოს მდგრადი განვითარების მე-4 (ხარისხიანი განათლება), მე-15 (დედამიწის ეკოსისტემები) და მე-17(თანამშრომლობა) მიზნებს.
სკოლა აქტივობებს ნიკო კეცხოველის სასკოლო პრემიის ფარგლებში ახორციელებს.
იხილეთ ფოტოები
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
სკოლებსა და ბაღებს უქმე დღეები არ დაემატება - ჯანდაცვის კომიტეტმა საკანონმდებლო ინიციატივას მხარი არ დაუჭრა
ვისთვის არის სავალდებულო განაცხადის გამოცდების ეროვნულ ცენტრში მიტანა - დეტალური ინფორმაცია აპლიკანტებისთვის
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
აქტივობას ხელმძღვანელობდა ქართულის, როგორც მეორე ენის პედაგოგი, იუღაბერ ბიჩახჩიანი
„წელს 6 კურსდამთავრებული გვყავს და მათ შორისაა ჩემი შვილი“
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ