სიახლეები
სკოლები

ღების საჯარო სკოლაში ბუნებრივ კატასტროფებზე სამოდელო-ინოვაციური გაკვეთილი ჩატარდა
04-04-2019
-
+


ონის მუნიციპალიტეტის ღების საჯარო სკოლაში ბუნებრივ კატასტროფებზე სამოდელო-ინოვაციური ინგლისური ენის გაკვეთილი ჩატარდა. 

გაკვეთილში IX კლასის მოსწავლეები მონაწილეობდნენ. 

გაკვეთილს უფროსი მასწავლებელი თამარ სამსონიძე უძღვებოდა. 

პედაგოგმა etaloni.ge-ს გაკვეთილის მიზნისა და აქტუალობის შესახებ ვრცელი ინფორმაცია მიაწოდა, რომელსაც უცვლელავ გთავაზობთ: 

„ჩვენი გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლეები შეისწავლიან სხვადასხვა ტიპის ბუნებრივ კატასტროფებს და ბუნებრივი სტიქიური მოვლენების კლასიფიკაციას: ტიპების (არაზედაპირული, დედამიწისეული), წარმოშობის პირობებისა (კოსმოსური, მეტეოროლოგიურ-კლიმატური, ჰიდროლოგიური, ჰიდრომეტეოროლოგიური და გეოლოგიურ-გეომორფოლოგიური და ა.შ.) და სტიქიურ-დამანგრეველი მოვლენის სახეობებს (სიცხე, გვალვა, ელვა, ქარები (შტორმი, სმერჩი, ტორნადო, ქარბორბალა და ა.შ.), ლიპყინული, სეტყვა, ნისლი, წვიმა და სხვ.). მოსწავლეები ნახავენ ვიდეოს ყველაზე საშინელი კატასტროფების შესახებ მსოფლიო ისტორიაში(ქარიშხლები, გვალვები, ტორნადოები და ა.შ), მოსწავლეები დაადგენენ ბუნებრივი კატასტროფების გამომწვევ მიზეზებს, შედეგებსა და პრევენციის გზებს (ააგებენ დიაგრამებს).

მოსწავლეები დარწმუნდებიან თუ რამდენად მნიშვნელოვანია უსაფრთხო გარემოს შექმნა და რისკების შემცირება. მოსწავლეები გაიმჯობესებენ კითხვით, წერით, სმენით და სამეტყველო უნარ-ჩვევებს, შექმნიან დიაგრამებს და დამზადებულ მაკეტთან (მაკეტებთან) დაკავშირებით შექმნიან კედლის გაზეთებს, გაიმჯობესებენ პრეზენტირების უნარებებს.

მოსწავლეები გაათვითცნობიერებენ რომ, ბუნებრივი კატასტროფების დიდი ნაწილი (მიწისძვრები, ვულკანები, ცუნამი, ტროპიკული ციკლონები და სხვ.) ბუნებრივი წარმოშობისაა და ადამიანი, მიუხედავად თანამედროვე ტექნოლოგიებისა, მათ შეჩერებას  ვერ ახერხებს.

სასწავლო მეთოდის აქტუალობა - მეთოდი „სასწავლო გაჩერებები" მთლიანად მოსწავლეზეა ორიენტირებული, არ შეიცავს იძულებისა და ფრონტალური სწავლების ელემენტებს. იქიდან გამოდინარე, რომ მოსწავლეები თავად განაგებენ სასწავლო პროცესს მეთოდი ხელს უწყობს ავტონომიურ სწავლებას, რაც სახალისოს და მრავალფეროვანს ხდის სწავლის პროცესს, შედეგად იზრდება მოსწავლეთა მოტივაცია. ასევე, მეთოდი იძლევა დიფერენცირების საშუალებას, ძლიერი მოსწავლეები ეხმარებიან სუსტებს, ხდება პასუხისმგებლობების გადანაწილება, იძენენ ორგანიზებულობის უნარს“

იხილეთ ფოტოები 


კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

ზოგადი განათლების შესახებ კანონში ცვლილებები ძალაში 1-ელი ივლიდან შევა

საბჭოს რეკომენდაცით დამტკიცდა უმაღლესი განათლების დარგობრივი მახასიათებელი 

პიროვნება

„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე

„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა

„მოსწავლის ნდობის მოპოვებისთვის აუცილებელია მათთან მეგობრული ურთთიერობების დამყარება“

 

 

სკოლები
მოსწავლეებმა გარემოს დაცვის მნიშვნელობა უკეთ გააცნობიერეს
 
საინტერესო

ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა  და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ

ისინი, ერთი შეხედვით, ნორმისგან განსხვავდება, თუმცა ყოველთვის გასათვალისწინებელია, რომ თითოეულ ქვეყანას თავისი კულტურა და ისტორია აქვს

სიახლეები
საზოგადოება