მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ონის მუნიციპალიტეტის ღების საჯარო სკოლაში ბუნებრივ კატასტროფებზე სამოდელო-ინოვაციური ინგლისური ენის გაკვეთილი ჩატარდა.
გაკვეთილში IX კლასის მოსწავლეები მონაწილეობდნენ.
გაკვეთილს უფროსი მასწავლებელი თამარ სამსონიძე უძღვებოდა.
პედაგოგმა etaloni.ge-ს გაკვეთილის მიზნისა და აქტუალობის შესახებ ვრცელი ინფორმაცია მიაწოდა, რომელსაც უცვლელავ გთავაზობთ:
„ჩვენი გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლეები შეისწავლიან სხვადასხვა ტიპის ბუნებრივ კატასტროფებს და ბუნებრივი სტიქიური მოვლენების კლასიფიკაციას: ტიპების (არაზედაპირული, დედამიწისეული), წარმოშობის პირობებისა (კოსმოსური, მეტეოროლოგიურ-კლიმატური, ჰიდროლოგიური, ჰიდრომეტეოროლოგიური და გეოლოგიურ-გეომორფოლოგიური და ა.შ.) და სტიქიურ-დამანგრეველი მოვლენის სახეობებს (სიცხე, გვალვა, ელვა, ქარები (შტორმი, სმერჩი, ტორნადო, ქარბორბალა და ა.შ.), ლიპყინული, სეტყვა, ნისლი, წვიმა და სხვ.). მოსწავლეები ნახავენ ვიდეოს ყველაზე საშინელი კატასტროფების შესახებ მსოფლიო ისტორიაში(ქარიშხლები, გვალვები, ტორნადოები და ა.შ), მოსწავლეები დაადგენენ ბუნებრივი კატასტროფების გამომწვევ მიზეზებს, შედეგებსა და პრევენციის გზებს (ააგებენ დიაგრამებს).
მოსწავლეები დარწმუნდებიან თუ რამდენად მნიშვნელოვანია უსაფრთხო გარემოს შექმნა და რისკების შემცირება. მოსწავლეები გაიმჯობესებენ კითხვით, წერით, სმენით და სამეტყველო უნარ-ჩვევებს, შექმნიან დიაგრამებს და დამზადებულ მაკეტთან (მაკეტებთან) დაკავშირებით შექმნიან კედლის გაზეთებს, გაიმჯობესებენ პრეზენტირების უნარებებს.
მოსწავლეები გაათვითცნობიერებენ რომ, ბუნებრივი კატასტროფების დიდი ნაწილი (მიწისძვრები, ვულკანები, ცუნამი, ტროპიკული ციკლონები და სხვ.) ბუნებრივი წარმოშობისაა და ადამიანი, მიუხედავად თანამედროვე ტექნოლოგიებისა, მათ შეჩერებას ვერ ახერხებს.
სასწავლო მეთოდის აქტუალობა - მეთოდი „სასწავლო გაჩერებები" მთლიანად მოსწავლეზეა ორიენტირებული, არ შეიცავს იძულებისა და ფრონტალური სწავლების ელემენტებს. იქიდან გამოდინარე, რომ მოსწავლეები თავად განაგებენ სასწავლო პროცესს მეთოდი ხელს უწყობს ავტონომიურ სწავლებას, რაც სახალისოს და მრავალფეროვანს ხდის სწავლის პროცესს, შედეგად იზრდება მოსწავლეთა მოტივაცია. ასევე, მეთოდი იძლევა დიფერენცირების საშუალებას, ძლიერი მოსწავლეები ეხმარებიან სუსტებს, ხდება პასუხისმგებლობების გადანაწილება, იძენენ ორგანიზებულობის უნარს“.
იხილეთ ფოტოები
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
13 საგნობრივი ჯგუფის პედაგოგებმა საქმიანობის პრეზენტაციები წარადგინეს
სახელმძღვანელოების გრიფირების წესში ცვლილებები შევიდა - რა უფლებები ენიჭებათ ენიჭება სკოლებსა და სამინისტროს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი