მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ახალციხის მუნიციპალიტეტის სოფელ ზიკილიის საჯარო სკოლის მოსწავლეები იღებენ როგორც ხარისხიან ფორმალურ განათლებას, ისე აქტიურად არიან ჩართულნი არაფორმალური განათლების პროექტებში. მოწაფეები მონაწილეობენ სხვადასხვა კონკურსში და წარმატებასაც აღწევენ.
ამჯერად, სკოლაში მე-11 და მე-12 კლასის მოსწავლეების - მარიამ გელაშვილის, საბა ქიმერიძის, ლუკა გაჩეჩილაძისა და ნოდარი გაჩეჩილაძის წარმატებას აღნიშნავენ.
მოსწავლეებმა ცოდნა და უნარები ესეების კონკურსში წარმოაჩინეს.
სკოლის დირექცია მოსწავლეებს წარმატებას ულოცავს.
„ზიკილიის საჯარო სკოლის დირექცია ულოცავს სკოლის მე-11 და მე-12 კლასის მოსწავლეებს - მარიამ გელაშვილს, საბა ქიმერიძეს, ლუკა გაჩეჩილაძესა და ნოდარი გაჩეჩილაძეს, ვაჟა ფშაველას სახელობის ქალაქ თბილისის N87 საჯარო სკოლის მიერ გამოცხადებულ ესეების კონკურსში წარმატებით მონაწილეობას, რომელიც ეძღვნებოდა ვაჟა-ფშაველას სახელობის ქალაქ თბილისის N87 საჯარო სკოლის დაარსებიდან 75 წლის იუბილეს.
ასევე სკოლა მადლობას უხდის და ულოცავს მოსწავლეთა წარმატებას სკოლის ქართული ენასა და ლიტერატურის მასწავლებელს მანანა სუხიაშვილს“,- ვკითხულობთ სკოლის გავრცელებულ წერილში.
იხილეთ ფოტო:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ცნობილია, რამდენი პირველკლასელი ეყოლებათ სკოლებს 2025-2026 სასწავლო წელს
სად ითვლება მასწავლებლისთვის ყვავილების ჩუქება ცუდ ტონად - რა ტრადიციები აქვთ სწავლის პირველ დღეს სხვადასხვა ქვეყნებში
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„ტრადიციად გვაქვს, პატარებს სასწავლო წლის დაწყებამდე ვაცნობთ გარემოს და ადაპტაციაში ვეხმარებით“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი