| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

ქუთაისის N40 საჯარო სკოლის საამაყო კურსდამთავრებულთა შორისაა რეზი გელენიძე, რომელსაც ერთიან ეროვნულ გამოცდებზე საუკეთესო შედეგების მიღებისთვის სერტიფიკატი და ფულადი ჯილდო გადაეცა.
აღსანიშნავია, რომ ახალგაზრდა ქუთაისის მუნიციპალიტეტის მერიამ 2024 წელს განათლების ღონისძიებების პროგრამის - „ერთიან ეროვნულ გამოცდებზე საუკეთესო შედეგების მქონე სტუდენტთა დაჯილდოება“, ფარგლებში დააჯილდოვა.
როგორც სკოლაში გვიყვებიან, 15 თებერვალს, ნიკო ბერძენიშვილის სახელობის სახელმწიფო ისტორიულ მუზეუმში 88 ქუთაისელი სტუდენტი დაჯილდოვდა, რეზი კი, მათ შორის საპატიო ადგილს იკავებდა.
აღსანიშნავია, რომ რეზი 100%-იანი გრანტით ჩაირიცხა ქუთაისის საერთაშორისო უნივერსიტეტში, კომპიუტერული მეცნიერებების, ინგლისურენოვან, სპეციალობაზე.
მოსწავლის დამრიგებელი ნუნუ ხურციძეა, რომელიც სასკოლო საზოგადოებასთან ერთად, სიამაყით აღივსო რეზის წარმატებით.
„იგი წარჩინებული სტუდენტია და გვჯერა, რომ მომავალშიც გაგვახარებს მიღწეული წარმატებებით“, - აღნიშნავენ სკოლაში.
იხილეთ ფოტოები:
ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
„სპეციალური მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლება განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია“...
მასწავლებელს მოსწავლის გაკვეთილიდან გაძევების, დირექტორს კი სკოლიდან დათხოვნის უფლება აქვს - დოკუმენტი
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
სასკოლო საზპგადოების წინაშე მათ საქართველოს თითოეული კუთხე, მათი უნიკალური კულტურით, ტრადიციებითა და სამზარეულოთი წარადგინეს
პენსიონერ მასწავლებლებს სკოლებში აბრუნებენ - სამინისტრო ჩინეთში სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებისთვის მიდგომას ცვლის
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“