მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
თამარ ბარათაშვილის სახელობის ხულოს მუნიციპალიტეტის სოფელ რაქვთის საჯარო სკოლის პედაგოგები მუდმივად ცდილობენ მოსწავლეებს საინტერესო და მათ განვითარებაზე ორიენტირებული სასწავლო პროცესი შესთავაზონ.
ამჯერად, მე-4 კლასის მოსწავლეებმა კომპლექსური დავალებისთვის საინტერესო თემა - „რომ არა ექვთიმე...“, მოამზადეს.
მოსწავლეებმა, კომპლექსურ დავალებაზე საგან - „მე და საზოგადოების“ შესწავლისას იმუშავეს. საგაკვეთილო თემას წარმოადგენდა საქართველოს განძი და მისი მცველები.
როგორც სკოლაში გვიყვებიან, გაკვეთილის სამიზნე ცნება - ცვლილება, ხოლო ქვეცნება - „სიძველეები ჩვენს გარშემო“, იყო.
აღსანიშნავია, რომ გაკვეთილის მიზანი: საქართველოს კულტურული მემკვიდრეობის გაცნობა, მასზე ზრუნვა და დაცვა, იყო. რაც შეეხება, გრძელვადიან სასწავლო მიზანს - სასკოლო საზოგადოებისთვის სიძველეების მნიშვნელობის გაცნობა და ცნობილ ადამიანებთან დაკავშირებული საინტერესო ისტორიების მოყოლა წარმოადგენდა.
მოსწავლეებმა დავალებას წარმატებით გაართვეს თავი და შესაძლებლობები წარმოაჩინეს.
იხილეთ ვიდეოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
სახელმძღვანელოების გრიფირების წესში ცვლილებები შევიდა - რა უფლებები ენიჭებათ ენიჭება სკოლებსა და სამინისტროს
„სამი წელია მოსწავლეები სხვადასხვა სკოლაში არიან განაწილებულნი, რეაბილიტაციაზე წერილი გუშინ მივიღეთ“-მშობლების პროტესტს N157 სკოლის დირექტორი პასუხობს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„გილოცავთ, ახალი სასწავლო წლის დაწყებას! გისურვებთ წარმატებებს, საინტერესო აღმოჩენებს, ბედნიერ დღეებს და უამრავ მიღწევას“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი