მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ტყიბულის N6 საჯარო სკოლის მოსწავლეები აქტიურად ჩაერთნენ წიგნის საჯაროდ კითხვის მსოფლიო დღისადმი მიძღვნილ კვირეულში. მასში მონაწილეობდა, V-დან XI კლასის ჩათვლით, მოსწავლეთა დიდი ნაწილი.
მათმა უმრავლესობამ საჯაროდ, მხატვრულად კითხვის უნარ-ჩვევები გამოამჟღავნა. ორი საათის განმავლობაში მოსწავლეები კითხვაში ერთმანეთს ენაცვლებოდნენ, მათ ამ დღეს წაიკითხეს ნოდარ დუმბაძის, რევაზ ინანიშვილის, ნიკო ლორთქიფანიძის ნაწარმოებები.
წიგნის საჯაროდ კითხვის მსოფლიო დღისადმი მიძღვნილი აქტივობის ორგანიზებაში აქტიური მონაწილეობა მიიღეს სკოლის ბიბლიოთეკარმა - თეონა ჯანელიძემ, ასევე ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებლებმა - ცირა კუბლაშვილმა, დოდო ქათამაძემ, ნანა ამბროლაძემ და ნანა ჭანტურიამ.
წიგნის საჯაროდ კითხვის მსოფლიო დღე საქართველოში, საინტერესო და მრავალფეროვანი ღონისძიებებითაა დატვირთული და უკვე მეცხრედ აღინიშნება. მისი მიზანია, ჩვენი ქვეყანა კიდევ ერთხელ შეუერთდეს ამ საერთაშორისო ინიციატივას და გახდეს მსოფლიოს მასშტაბური ღონისძიების ნაწილი, საქართველო და მისი ქალაქები მოხსენიებული იყოს მსოფლიოს სხვადასხვა ქალაქების გვერდით. ჩაერთოს ბევრი ადამიანი და ვიკითხოთ წიგნი მსოფლიოსთან ერთად.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
13 საგნობრივი ჯგუფის პედაგოგებმა საქმიანობის პრეზენტაციები წარადგინეს
სახელმძღვანელოების გრიფირების წესში ცვლილებები შევიდა - რა უფლებები ენიჭებათ ენიჭება სკოლებსა და სამინისტროს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სკოლის კარი მოსწავლეებმა დიდი სიხარულითა და შემართებით შეაღეს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი