| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

ქართულ-ევროპული სკოლა „ორნატში“ არაერთი წარმატებული მოსწავლე სწავლობს, რომელთა წინსვლას დირექცია საზოგადოებას დიდი სიხარულით უზიარებს.
ამჯერად, სკოლაში მე-11 კლასის მოსწავლის - ნინო ხარაიშვილის სპორტულ წარმატებას ზეიმობენ. მოსწავლემ საქართველოს პირველობაზე, ჭიდაობა ძიუდოში წარმატებით იასპარეზა და საქართველოს ნაკრების წევრი დამსახურებულად გახდა.
2024 წლის საქართველოს პირველობა 2007-2009 წლებში დაბადებულ გოგონათა შორის 18-19 იანვარს ჩატარდა.
სკოლაში მოსწავლის მიღწევა განსაკუთრებულად ახარებთ და ქვეყნის სასახელოდ მწვერვალების დაპყრობას უსურვებენ.
„ქართულ-ევროპული სკოლა „ორნატის“ მე-11 კლასის მოსწავლეს - ნინო ხარაიშვილს დიდი სიხარულით და სიამაყით ვულოცავთ პირველი ადგილის მოპოვებას და საქართველოს ნაკრების წევრობას. კიდევ ბევრი წარმატება მიგველოცოს მისთვის“,- აღნიშნავენ სკოლაში.
იხილეთ ფოტო:
ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
პენსიონერ მასწავლებლებს სკოლებში აბრუნებენ - სამინისტრო ჩინეთში სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებისთვის მიდგომას ცვლის
მასწავლებელს მოსწავლის გაკვეთილიდან გაძევების, დირექტორს კი სკოლიდან დათხოვნის უფლება აქვს - დოკუმენტი
„აბიტურიენტებს შეეზღუდებათ არჩევანი, ვერ აირჩევენ იმ უნივერსიტეტს, რომლის შესახებაც სექტემბერში უკვე ცნობილი იყო...“
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
სასკოლო საზპგადოების წინაშე მათ საქართველოს თითოეული კუთხე, მათი უნიკალური კულტურით, ტრადიციებითა და სამზარეულოთი წარადგინეს
პენსიონერ მასწავლებლებს სკოლებში აბრუნებენ - სამინისტრო ჩინეთში სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებისთვის მიდგომას ცვლის
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“