მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
თბილისის N141 საჯარო სკოლის მოსწავლეები არა მხოლოდ სასკოლო აქტივობებში, არამედ სხვადასხვა მასშტაბურ პროექტებში ერთვებიან.
ერთ-ერთი ასეთი მოსწავლეა მეათეკლასელი ლიზი ლომიძე. ის არასამთავრობო ორგანიზაციის „ჰელფინგ ჰენდის“ „მოხალისე ელჩი“ გახლავთ. მეათეკლასელი მოსწავლე პროექტის ფარლგებში ხშირად ესწრებოდა სხვადასხვა ონლაინ შეხვედრებს, სექტემბრიდან კი მოხალისეობრივი საქმიანობის სფეროში უფრო აქტიურად ჩაერთო და არაერთი საინტერესო პროექტი განახორციელა.
ერთ-ერთი ასეთი მასშტაბური პროექტი, რომელიც მან განახორციელა იყო - „პოსტერების კონკურსი“. მისი თემატიკა კი გახლდათ - „მოხალისეობრივი როლი გარემოს დაცვაში“. მან ასევე „მოხალისეთა კლუბი“ შექმნა, რომელშიც გაერთიანებული არიან ქვეყნის განვითარებაზე ორიენტირებული მოსწავლეები.
როგორც თავად აღნიშნავს, მისი მიზანია, რომ თავისუფალი დრო ახალგაზრდებმა ნაყოფიერად გაატარონ და საჭირო, მნიშვნელოვანი ინფორმაციები გაავრცელონ. აღსანიშნავია, რომ მეათეკლასელი ასევე გარემოსდაცვითი ინფორმაციისა და განათლების ცენტრში კლიმატის ელჩი გახლავთ.
მეათეკლასელმა საკუთარი გამოცდილებისა და პროგრამის ფარგლებში, განხორციელებული პროექტების შესახებ ასევე ერთ-ერთ გადაცემაში ისაუბრა.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ცნობილია, რამდენი პირველკლასელი ეყოლებათ სკოლებს 2025-2026 სასწავლო წელს
სად ითვლება მასწავლებლისთვის ყვავილების ჩუქება ცუდ ტონად - რა ტრადიციები აქვთ სწავლის პირველ დღეს სხვადასხვა ქვეყნებში
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„ტრადიციად გვაქვს, პატარებს სასწავლო წლის დაწყებამდე ვაცნობთ გარემოს და ადაპტაციაში ვეხმარებით“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი