მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ცაგერის მუნიციპალიტეტის სოფელ დეხვირის საჯარო სკოლაში არაერთი ნიჭიერი ბავშვი იზრდება, რომელთა განვითარებაზე პედაგოგები აქტიურად ზრუნავენ.
8 დეკემბერს, სკოლაში სხვადასხვა საინტერესო აქტივობით აღნიშნა ხელოვანთა საერთაშორისო დღე.
ქართული ენისა და ლიტერატურის პედაგოგის - ქრისტინე ჭაბუკიანის ხელმძღვანელობით, მესამე კლასის მოსწავლე ანა გუგავამ წარმოადგინა პრეზენტაცია - „ჩემი საყვარელი პროფესია“...
ანამ საინტერესოდ ისაუბრა მისთვის სასურველ სამომავლო პროფესიაზე - მხატვრობაზე...
კლასს გააცნო მისი საყვარელი მხატვრების ნამუშევრები, განიხილა თითოეული მათგანის შემოქმედება და დამსწრე საზოგადოება მეტად დააინტერესა აღნიშნული პროფესიით.
ასევე, ხელოვნების პედაგოგმა - ციცინო გუგავამ გამართა ხატვის კონკურსი...პატარა მხატვრებმა ძალიან ფერადი და საინტერესოო ნამუშევრები წარმოადგინეს...
"ხელოვნებაა თავად უკვდავება“...დაე, ვისწრაფოდეთ მისკენ“ - აღნიშნავენ სკოლაში და ბავშვებს ხელოვნების სიყვარულსა და კულტურის პატივისცემას ასწავლიან.
8 დეკემბერი ხელოვანთა საერთაშორისო დღეა, რომელიც 2007 წელს საერთაშორისო ასოციაციამ - „მსოფლიოს ხალხთა ხელოვნება" დააწესა.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ცნობილია, რამდენი პირველკლასელი ეყოლებათ სკოლებს 2025-2026 სასწავლო წელს
სად ითვლება მასწავლებლისთვის ყვავილების ჩუქება ცუდ ტონად - რა ტრადიციები აქვთ სწავლის პირველ დღეს სხვადასხვა ქვეყნებში
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„ტრადიციად გვაქვს, პატარებს სასწავლო წლის დაწყებამდე ვაცნობთ გარემოს და ადაპტაციაში ვეხმარებით“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი