მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ოტია იოსელიანის სახელობის წყალტუბოს N1 საჯარო სკოლაში სასწავლო წელი საინტერესო და მრავალფეროვანი აქტივობებითაა დატვირთული. პედაგოგები მოსწავლეებს მოტივაციის ამაღლების მიზნით, საინტერესო საგაკვეთილო პროცესს სთავაზობენ.
ამჯერად, სკოლის VI ა კლასში, რომლის დამრიგებელი თამილა ჭოლაძე, საგნის პედაგოგი კი დალი სილაგაძე გახლავთ, კომპლექსური დავალების დასკვნითი ეტაპი თემაზე: „სუფთა ნივთიერება და ნარევი“ ჩატარდა.
გაკვეთილზე მოსწავლეებმა წარადგინეს ლამაზად გაფორმებული პოსტერები და ბუკლეტები, სადაც თვალსაჩინოდ ჩანდა არყის წარმოება საქართველოში. მათ ასევე მოიძიეს საინტერესო ინფორმაციები არყის წარმოებასთან დაკავშირებით.
„ძირითადი აქცენტი გაკეთდა ჭაჭის არაყზე, რადგან ისინი მეღვინეობის ქვეყნის შვილები არიან“, - აღნიშნავენ სკოლაში.
მათ ასევე სკოლაში წარადგინეს მოძიებული ინფორმაციები ხილისა და მარცვლეულის არყის წარმოების შესახებ. როგორც სკოლაში აღნიშნავენ, მოსწავლეები დაინტერესდნენ მეღვინეობის პროფესიით.
სასწავლო პროცესს ესწრებოდა სკოლის დირექტორი ფაქიზო ფანჩულიძე, რომელმაც დადებითად შეაფასა აღნიშნული გაკვეთილი.
მსგავსი გაკვეთილები საგაკვეთილო პროცესში მოსწავლეთა ჩართულობას ზრდის.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ცნობილია, რამდენი პირველკლასელი ეყოლებათ სკოლებს 2025-2026 სასწავლო წელს
სად ითვლება მასწავლებლისთვის ყვავილების ჩუქება ცუდ ტონად - რა ტრადიციები აქვთ სწავლის პირველ დღეს სხვადასხვა ქვეყნებში
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„ტრადიციად გვაქვს, პატარებს სასწავლო წლის დაწყებამდე ვაცნობთ გარემოს და ადაპტაციაში ვეხმარებით“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი