მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ლადო ასათიანის სახელობის ცაგერის მუნიციპალიტეტის სოფელ ბარდნალის საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი მთვარისა ახვლედიანი სასკოლო საზოგადოების განვითარებაზე აქტიურად ზრუნავს, ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულება მუდმივად ღირებული ცვლილებებისა და სიახლეების წინაშეა.
ამჯერად, სკოლასა და აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტს შორის ურთიერთთანამშრომლობის მემორანდუმი გაფორმდა.
აღსანიშნავია, რომ დოკუმენტს ხელი უნივერსიტეტის რექტორმა- შალვა კირთაძემ და ბარდნალის საჯარო სკოლის დირექტორმა - მთვარისა ახვლედიანმა მოაწერეს.
დოკუმენტი ითვალისწინებს სწავლა-სწავლების პროცესში გამოცდილების გაზიარებას, სასწავლო მეთოკიდის დახვეწას, სკოლაში მასწავლებლის მომზადების ინტეგრირებული საბაკავლო-სამაგისტრო პროგრამის სტუდენტების პედაგოგიური პრაქტიკის გავლას და სხვა საგანმანათლებლო აქტივობებს.
დირექტორი განასაკუთრებულ მადლობას უხდის უნივერსიტეტის ხელმძღვანელობასა და ცაგერის საგანმანათლებლო რესურსცენტრის უფროსს.
„მადლობა აკაკი წერეთლის სახელობის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ხელმძღვანელობასა და ცაგერის საგანმანათლებლო რესურსცენტრის უფროსს ბატონ ირაკლი სილაგაძეს ამ მჭიდრო ურთუერთკავშირისათვის, რაც, უთუოდ, სასიკეთოდ წაადგება ჩვენი სკოლისა და მთელი ცაგერ-ლენტეხის მოსწავლე-ახალგაზრდობას!“- აღნიშნავს მთვარისა ახვლედიანი.
იხილეთ ფოტოები:მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
გილოცავთ ახალი სასწავლო წლის დაწყებას
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„ტრადიციად გვაქვს, პატარებს სასწავლო წლის დაწყებამდე ვაცნობთ გარემოს და ადაპტაციაში ვეხმარებით“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი