მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ნიკო ბაგრატიონის (ბურის) სახელობის მცხეთის მუნიციპალიტეტის სოფელ მუხრანის N1 საჯარო სკოლის დირექცია და პედაგოგები მოსწავლეთა სპორტით დაინტერესებასა და სასკოლო საზოგადოებაში ჯანსაღი ცხოვრების წესის დანერგვაზე აქტიურად ზრუნავენ. ეს ყველაფერი კი მოსწავლეთა სპორტულ მიღწევებზეც აისახება.
სკოლის ფრენბურთელ გოგონა და ვაჟთა გუნდებმა, მცხეთის მუნიციპალიტეტის სპორტისა და ახალგაზრდულ საქმეთა განყოფილების და მცხეთის სასპორტო სკოლის ორგანიზებით გამართულ „სასკოლო სპორტული ოლიმპიადა 2023-2024-ის“ მუნიციპალურ თამაშებში აქტიური მონაწილეობა მიიღეს.
ფრენბურთში როგორც გოგონათა, ასევე ვაჟთა გუნდებმა დამსახურებული I ადგილი დაიკავეს და ასახელეს საკუთარი სკოლა და პედაგოგები: თამაზ ჯავახიშვილი და ელდარ ხარაზიშვილი.
აღნიშნული ასპარეზობის სპორტის შვიდ სახეობაში გამარჯვებული გუნდები, რეგიონალურ ტურში მიიღებენ მონაწილეობას.
მუხრანის N1 საჯარო სკოლ სკოლაში მოსწავლეებს შემდეგ ეტაპზე წარმატებას უსურვებენ.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
სახელმძღვანელოების გრიფირების წესში ცვლილებები შევიდა - რა უფლებები ენიჭებათ ენიჭება სკოლებსა და სამინისტროს
„სამი წელია მოსწავლეები სხვადასხვა სკოლაში არიან განაწილებულნი, რეაბილიტაციაზე წერილი გუშინ მივიღეთ“-მშობლების პროტესტს N157 სკოლის დირექტორი პასუხობს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
დღესასწაულის მთავარი გმირები პირველკლასელები იყვნენ
„გილოცავთ, ახალი სასწავლო წლის დაწყებას! გისურვებთ წარმატებებს, საინტერესო აღმოჩენებს, ბედნიერ დღეებს და უამრავ მიღწევას“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი