მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ასპინძის მუნიციპალიტეტის სოფელ ხიზაბავრის საჯარო სკოლაში სხვადასხვა საკითხზე მოსწავლეთა ცნობიერების ამაღლებას მნიშვნელოვანი ყურადღება ექცევა.
შიდსთან ბრძოლის მსოფლიო დღესთან დაკავშირებით, ხიზაბავრის საჯარო სკოლის ეკოკლუბმა - „ბიომენმა“ და სამოქალაქო კლუბის - „მოდარაჯე“ წევრებმა გამართეს კვირეული - „შიდსი საუკუნის სენი“.
კვირეულის ფარგლებში სკოლაში ელექტრონული პრეზენტაციის საშუალებით აქტიური ლექცია ჩატარდა.
მოსწავლეები სოფლის ამბულატორიას ესტუმრნენ.
შიდსთან ბრძოლის საერთაშორისო დღეს 1 დეკემბერს, კვირეულის დასკვნითი ღონისძიება - თემთან შეხვედრა გაიმართა. მოსწავლეებმა თემში მათ მიერ შექმნილი ბუკლეტები დაარიგეს და საზოგადოებას თავად ესაუბრნენ დაავადების გამომწვევ მიზეზებზე, გავრცელების გზებზე, მკურნალობის მეთოდებზე, ეს ყველაფერი კი დიდი მონდომებითა და ხალისით გააკეთეს.
აღნიშნული აქტივობის მიზანს წარმოადგენდა საზოგადოების ცნობიერების ამაღლება და ჯანსაღი ცხოვრების წესის დამკვიდრება.
1 დეკემბერი შიდსის საერთაშორისო დღეა, რომლის მიზანს აივ-ინფექცია/შიდსთან დაკავშირებულ გამოწვევებზე ყურადღების გამახვილება და საზოგადოების ცნობიერების ამაღლება წარმოადგენს.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
სახელმძღვანელოების გრიფირების წესში ცვლილებები შევიდა - რა უფლებები ენიჭებათ ენიჭება სკოლებსა და სამინისტროს
„სამი წელია მოსწავლეები სხვადასხვა სკოლაში არიან განაწილებულნი, რეაბილიტაციაზე წერილი გუშინ მივიღეთ“-მშობლების პროტესტს N157 სკოლის დირექტორი პასუხობს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი