მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ქობულეთის მუნიციპალიტეტის სოფელ აჭყვას საჯარო სკოლაში მოსწავლეები იღებენ როგორც ხარისხიან ფორმალურ განათლებას, ასევე აქტიურად მონაწილეობენ არაფორმალური განათლები პროექტებში.
ახლახან, აჭყვას საჯარო სკოლის IX, X, XI კლასის მოსწავლეთა შორის ჩატარდა ინტელექტუალური თამაში - „ტვინების ბრძოლა“, რომელიც, როგორც სკოლაში აღნიშნავენ, სააზროვნო კითხვებზე დაყრდნობით მოსწავლეთა მხრიდან ლოგიკურ მსჯელობასა და ზოგადი უნარების ფლობას მოითხოვდა.
როგორც სკოლაში გვიყვებიან, მონაწილეებმა დროულად და ორგანიზებულად შეძლეს პასუხების დაფიქსირება.
მონაწილე ხუთი გუნდიდან გაიმარჯვა X კლასის გუნდმა - „ტვინები“.
სკოლაში მოსწავლეებს წარმატებას ულოცავენ და წინსვლას უსურვებენ.
„ვულოცავთ, მოსწავლეებს ამ წარმატებას და ვუსურვებთ წინსვლას ცოდნის დიდ გზაზე. შეხვედრა, რომელსაც ხელმძღვანელობდნენ პედაგოგები: ლელა თოთლაძე, მაია თევზაძე და თამარ კაპანაძე, ძალიან საინტერესო და სასიამოვნო გამოვიდა. სკოლა მადლობას უხდის მოსწავლეებს აქტიურობისა და ინიციატივის გამოჩენისათვის, რაც მათი მხრიდან ჩართულობის მაღალი მაჩვენებლით გამოიხატა“,- აღნიშნავენ სკოლაში.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ცნობილია, რამდენი პირველკლასელი ეყოლებათ სკოლებს 2025-2026 სასწავლო წელს
სად ითვლება მასწავლებლისთვის ყვავილების ჩუქება ცუდ ტონად - რა ტრადიციები აქვთ სწავლის პირველ დღეს სხვადასხვა ქვეყნებში
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„ტრადიციად გვაქვს, პატარებს სასწავლო წლის დაწყებამდე ვაცნობთ გარემოს და ადაპტაციაში ვეხმარებით“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი