მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ოტია იოსელიანის სახელობის წყალტუბოს N1 საჯარო სკოლაში, 142-ე ცოდნის მაუწყებელი ზარი დაირეკა და სასწავლო წელი ამაღლებული განწყობით დაიწყო.
„ცოდნის ზეიმი 2023“ - ასე უწოდებენ სკოლაში სასწავლო წლის პირველ დღეს, რომელიც შთამბეჭდავი ნომრებით, მუსიკალური და ქორეოგრაფიული წარმოდგენებით იყო დატვირთული.
ღონისძიების ხელმძღვანელი სალომე ქობალია გახლდათ, ქორეოგრაფები კი: გიორგი რეხვიაშვილი და ჟანა ბენიძე.
განსაკუთრებით ამაღელვებელი იყო სკოლის დირექტორის - ფაქიზო ფანჩულიძის სიტყვით გამოსვლა, რომელმაც მოსწავლეები და პედაგოგები ენთუზიაზმით აავსო.
ახალი სასწავლო წლის დაწყება, მოსწავლეებს, მშობლებს და მასწავლებლებს, წყალტუბოს საგანმანათლებლო რესურსცენტრის ხელმძღვანელმა - მამუკა ჩხეტიანმა, საკრებულოს თავმჯდომარის მოადგილე - სოსო კირკიტაძემ და სკოლის კურსდამთავრებულმა - მარეხი კანკაძემ მიულოცეს.
„142-ე ცოდნის მაუწყებელი ზარი დაირეკა - „საუკუნეზე მეტია რეკავენ შენი ზარები“, ცოდნის ზეიმს ტრადიციულად ლამაზი ღონისძიებებით შევხვდით.
წლევანდელი 2023-2024 სასწავლო წელი უნდა იყოს ხარისხის წელი, რომ სასწავლო წლის დასასრულს ღირსეულად დავკრიფოთ მაღალი მწვერვალებიდან ედელვაისი“, - აღნიშნავს სკოლის დირექტორი.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
13 საგნობრივი ჯგუფის პედაგოგებმა საქმიანობის პრეზენტაციები წარადგინეს
სახელმძღვანელოების გრიფირების წესში ცვლილებები შევიდა - რა უფლებები ენიჭებათ ენიჭება სკოლებსა და სამინისტროს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სკოლის კარი მოსწავლეებმა დიდი სიხარულითა და შემართებით შეაღეს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი