მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
წალკის მუნიციპალიტეტის სოფელ რეხის საჯარო სკოლა მცირეკონტიგენტიანია, შესაბამისად, წელს სკოლა სულ 4-მა მოსწავლემ დაამთავრა. მათგან ორმა - მაიკო ყავრელაშვილმა და შაკო ყავრელაშვილმა ერთიანი ეროვნული გამოცდები წარმატებით ჩააბარა და სასურველ ფაკულტეტზე ჩაირიცხა.
აღსანიშნავია, რომ შაკო ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტში გააგრძელებს სწავლას. მაიკო კი ივ. ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტში დაეუფლება სასურველ პროფესიას.
აღსანიშნავია, რომ მაიკო ყავრელაშვილი და შაკო ყავრელაშვილი დედმამიშვილები არიან.
სკოლის დირექტორ ნინო ლომაშვილს, რომელიც კურსდამთავრებულთა დიდი მხარდამჭერი და გულშემატკივარია, ნიჭიერი და მონდომებული და-ძმის წარმატება ახარებს, მათ მიღწეულ შედეგს ულოცავს და წარმატებულ და ნაყოფიერ სტუდენტობას უსურვებს. სკოლის ხელმძღვანელი დარწმუნებულია, რომ ახალგაზრდები კვლავ დიდი შემართებით გააგრძელებენ სწავლას, სასურველ პროფესიებს წარმატებით დაეუფლებიან და სასკოლო საზოგადოებას სიამაყის საფუძველს არაერთხელ მისცემენ.
აღსანიშნავია, რომ წელს ერთიან ეროვნულ გამოცდებზე აბიტურიენტთა რეკორდული რაოდენობა - 45 ათასზე მეტი აპლიკანტი დარეგისტრირდა, სტუდენტის სტატუსი კი 34 ათასზე მეტმა აბიტურიენტმა მოიპოვა.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
13 საგნობრივი ჯგუფის პედაგოგებმა საქმიანობის პრეზენტაციები წარადგინეს
სახელმძღვანელოების გრიფირების წესში ცვლილებები შევიდა - რა უფლებები ენიჭებათ ენიჭება სკოლებსა და სამინისტროს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სკოლის კარი მოსწავლეებმა დიდი სიხარულითა და შემართებით შეაღეს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი