მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
თამარ ბარათაშვილის სახელობის ხულოს მუნიციპალიტეტის სოფელ რაქვთის საჯარო სკოლის პედაგოგები პროფესიულ განვითარებაზე არიან ორიენტირებულნი.
წელს სკოლას ორი წამყვანი მასწავლებელი შეემატა. სკოლის პედაგოგებმა - ლუიზა ბერიძემ და გულნარა სურმანიძემ წანყვანი მასწავლებლის სტატუსი მოიპოვეს. მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის სპეციალურმა კომისიამ მათი პედაგოგიური საქმიანობის ნაწილი დადებითად შეაფასა.
სკოლაში მასწავლებელებელთა პროფესიული წინსვლა ახარებთ და შემდგომ წარმატებას უსურვებენ.
„ჩვენი სკოლის პედაგოგები მუდმივად ზრუნავენ სკოლის განვითარებასა და საკუთარ პროფესიულ წინსვლაზე, სწორედ ამის შედეგია გასულ სასწავლო წელს წარმატებით ჩაბარებული პროფესიული უნარების გამოცდისა და საკუთარი პრაქტიკის დოკუმენტირების (პორტფოლიოს) წარდგენის შემდეგ, ჩვენი სკოლის ორმა პედაგოგმა, ლუიზა ბერიძემ და გულნარა სურმანიძემ მიიღეს დამსახურებული წამყვანის სტატუსი. გილოცავთ, კოლეგებო მიღწეულ წარმატებებს და გისურვებთ წინსვლას, წარმატებულ სასწავლო წელს და კიდევ უფრო მეტ წარმატებებს“,- აღნიშნავენ სკოლაში.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ელექტრონულ ჟურნალში რეგისტრაციის ინსტრუქცია
სახელმძღვანელოების გრიფირების წესში ცვლილებები შევიდა - რა უფლებები ენიჭებათ ენიჭება სკოლებსა და სამინისტროს
„სამი წელია მოსწავლეები სხვადასხვა სკოლაში არიან განაწილებულნი, რეაბილიტაციაზე წერილი გუშინ მივიღეთ“-მშობლების პროტესტს N157 სკოლის დირექტორი პასუხობს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სკოლის კარი მოსწავლეებმა დიდი სიხარულითა და შემართებით შეაღეს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი