მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ხაშურის N7 საჯარო სკოლის კურსდამთავრებულებმა ერთიანი ეროვნული გამოცდები წარმატებით ჩააბარეს და სხვადასხვა უმაღლეს სასწავლებელში, მათთვის სასურველ ფაკულტეტებზე ჩაირიცხნენ. მათ შორის მოიპოვეს სახელმწიფოს დაფინანსება და სასკოლო საზოგადოებას სიხარულისა და სიამაყის საფუძველი მისცეს.
როგორც სკოლაში გვეუბნებიან, 31 მოსწავლიდან 29 გახდა სასურველი უმაღლესი სასწავლებლის სტუდენტი, აქედან:
სახელმწიფოს სრული 100%-იანი დაფინანსებით უმაღლეს სასწავლებელში გააგრძელებენ სწავლას:
50%-იანი კი მოიპოვეს:
სახელმწიფოს მიერ სრულად დაფინანსებულ პროგრამებზე ისწავლიან:
ნოემბრიდან კი სკოლის სამი კურსდამთავრებული სწავლას გააგრძელებს ბერლინის გასტრონომიულ კოლეჯში გერმანული მხარის დაფინანსებით;
სკოლაში კურსდამთავრებულებს მიღწეულ შედეგს ულოცავენ და ნაყოფიერ სტუდენტობას უსურვებენ.
„დიდი სიყვარულითა და სიამაყით ვულოცავთ ხაშურის N7 საჯარო სკოლის, 2022-23 სასწავლო წლის საუკეთესო გამოშვების კურსდამთავრებულებს წარმატებას. წინ გრანდიოზული გამარჯვებებია!“,- ვკითხულობთ მისალოც წერილში.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ელექტრონულ ჟურნალში რეგისტრაციის ინსტრუქცია
სახელმძღვანელოების გრიფირების წესში ცვლილებები შევიდა - რა უფლებები ენიჭებათ ენიჭება სკოლებსა და სამინისტროს
„სამი წელია მოსწავლეები სხვადასხვა სკოლაში არიან განაწილებულნი, რეაბილიტაციაზე წერილი გუშინ მივიღეთ“-მშობლების პროტესტს N157 სკოლის დირექტორი პასუხობს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სკოლის კარი მოსწავლეებმა დიდი სიხარულითა და შემართებით შეაღეს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი