მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
სხვადასხვა საგანში აბიტურიენტთა პირველადი შედეგები უკვე გამოქვეყნდა. ვასილ ბარნოვის სახელობის თეთრიწყაროს მუნიციპალიტეტის სოფელ კოდის საჯარო სკოლის კურსდამთავრებულებმა ერთიან ეროვნულ გამოცდებზე მაღალი შედეგები აჩვენეს.
სკოლის ოცდაცამეტმა აბიტურიენტმა წარმატებით დაამთავრა ერთიანი ეროვნული გამოცდები, მათ შორის შვიდმა კურსდამთავრებულმა - მარიამ კობერიძემ, ელენე ბაჯიაშვილმა, ანანო ბასიშვილმა, სალომე ედიშერაშვილმა, ნია ლიპარიძემ, ანი დალაქიშვილმა და ლიზი ფადარაშვილმა მაღალი ქულები მოიპოვა.
სკოლის დირექტორი დალი გაბრიჭიძე მოსწავლეთა დიდი გულშემატკივარი და მხარდამჭერია. დირექტორი, სკოლის სახელით, მოსწავლეებს წარმატებას ულოცავს და მათ სასურველ უნივერსიტეტებსა და ფაკულტეტებზე ჩარიცხვას უსურვებს.
„ვასილ ბარნოვის სახელობის თეთრიწყაროს მუნიციპალიტეტის სოფელ კოდის საჯარო სკოლის დირექცია, პედაგოგები და სასკოლო საზოგადოება, ულოცავენ ჩვენი სკოლის კურსდამთავრებულებს ერთიანი ეროვნული გამოცდების წარმატებით ჩაბარებას და მომავალ წარმატებებს უსურვებენ.
ჩვენო ძვირფასო მოსწავლეებო ბედნიერი და წარმატებული სტუდენტობა გქონოდეთ, ვამაყობთ თქვენით“, - ვკითხულობთ დალი გაბრიჭიძის გავრცელებულ წერილში.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
13 საგნობრივი ჯგუფის პედაგოგებმა საქმიანობის პრეზენტაციები წარადგინეს
სახელმძღვანელოების გრიფირების წესში ცვლილებები შევიდა - რა უფლებები ენიჭებათ ენიჭება სკოლებსა და სამინისტროს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სკოლის კარი მოსწავლეებმა დიდი სიხარულითა და შემართებით შეაღეს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი