ქუთაისის N40 საჯარო სკოლის VI კლასის მოსწავლეთა მოგზაურობა ქიმიის ლაბირინთებში
16-06-2023
დაკოპირებულია
-
+
ქუთაისის N40 საჯარო სკოლაში 2022-2023 სასწავლო წელი წარმატებით დამთავრდა, რომელიც გამოირჩეოდა მრავალფეროვანი სასწავლო პროცესით.
VIა კლასის მოსწავლეებმა საბუნებისმეტყველო საგნები დიდი მონდომებით შეისწავლეს. მათი ინიციატივითა და თხოვნით კი, საინტერესო გაკვეთილები შემდეგ თემაზე გაიმართა:
1. ბუნებრივი ინდიკატორები - მოგზაურობა ფერთა სიმფონიაში;
2. ექსპერიმენტი - „წებოვანას (გლუტენის) მიღება ფქვილიდან“;
3. ექსპერიმენტი -„საფუარის სიცოცხლის უნარიანობა“.
მოსწავლეები აქტივობებში პასუხისმგებლობითა და ინტერესით ჩაერთნენ, მათ არაერთი ექსპერიმენტი შეასრულეს. სამყაროს მრავალფეროვნებაში დარწმუნდნენ, ცოდნა გაიღრმავეს და შესაძლებლობები წარმოჩინეს.
მათი კლასის ხელმძღვანელი - თ.მეზურნიშვილი, ხოლო ბიოლოგიის მასწავლებელი ნ.ფაჩუაშვილია.
„მოსწავლეებმა ქიმიის ნაწილის შესწავლისას, ვირტუალური სამყაროდან საკლასო სივრცეში დაიწყეს ქიმიის ლაბირინთებში მოგზაურობა. სამყაროს შეცნობის ერთ-ერთი ყველაზე მთავარი მეთოდი ექსპერიმენტია. მოვლენები რომლებიც უჩვეულოა დაინტერესებას იწვევს და ჩნდება უამრავი შეკითხვა, რატომ ეს მართლაც შესაძლებელია? რა საოცრებაა“,- აღნიშნავენ სკოლაში.
აქციაში, მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის ოცი მოსწავლე, სკოლის დირექტორთან, სამოქალაქო განათლების მასწავლებელთან, ეკა კობიაშვილთან და ბიოლოგიის მასწავლებელთან, ირინა ხვედელიათან ერთად ჩაერთო
მასწავლებლების ემოციები ხშირად მოსწავლეებზეა დამოკიდებული. მაგალითად, პედაგოგები, რომლებიც თავიანთი მოსწავლეებით ამაყობენ, შეიძლება მეტად თავდაჯერებულები, აჟიტირებულები, აქტიურები იყვნენ