მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
მარინე ასანიძე ახალციხის მუნიციპალიტეტის სოფელ აწყურის საჯარო სკოლის წარმატებული დირექტორია, რომლისთვისაც სასკოლო საზოგადოების განვითარება, მოსწავლეთა წარმატება და პედაგოგთა კარიერული წინსვლა მნიშვნელოვანი საზრუნავია. როგორც თავად აღნიშნავს, საქმისა და მოსწავლეების სიყვარულია, რაც მოტივაციას აძლევს. Etaloni. ge გთავაზობთ ბლიც-ინტერვიუს დირექტორ მარინე ასანიძესთან:
- ეს სასწავლო წელი იყო...
- საინტერესო აქტივობებით და წარმატებებით დატვირთული, სასიამოვნოდ დამღლელი.
- მშობლებს სკოლის სახელით ვეტყოდი...
- გაიარეთ ბავშვობა თქვენს შვილებთან ერთად, გახდით სკოლის აქტიური წევრი.
- ბოლო ზარზე პერანგზე დავიწერდი/დავიხატავდი ...
- დავიხატავდი გზას, დავიწერდი - მე ვიწყებ „მოგზაურობას“.
- მე რომ აბიტურიენტი ვიყავი...
- ვიცოდი, რომ მიზანს მივაღწევდი, რადგან დაუღლელად ვშრომობდი.
- მომავალ პირველკლასელებს ვეტყოდი...
- კეთილი იყოს თქვენი მობრძანება ცოდნის სახლში.
- მოსწავლისგან მიღებული შექება/კომპლიმენტი, რომელიც განსაკუთრებით დამამახსოვრდა...
- ასეთი არის და ეს უდიდესი პროფესიული ჯილდოა, მაგრამ ამას ჩემთვის დავიტოვებ.
- მოტივაციას მაძლევს...
- ჩემი საქმისა და პატარა ადამიანების სიყვარული...
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
13 საგნობრივი ჯგუფის პედაგოგებმა საქმიანობის პრეზენტაციები წარადგინეს
სახელმძღვანელოების გრიფირების წესში ცვლილებები შევიდა - რა უფლებები ენიჭებათ ენიჭება სკოლებსა და სამინისტროს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სკოლის კარი მოსწავლეებმა დიდი სიხარულითა და შემართებით შეაღეს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი