სიახლეები
სკოლები

„ჩემი ქვეყნის ბიომრავალფეროვნება“ - ჩხორიის საჯარო სკოლის პედაგოგმა ლულა ხვიჩავამ, თუქ კოლეგასთან ერთად, საინტერესო საერთაშორისო პროექტი განახორციელა
05-06-2023
-
+


ზუგდიდის მუნიციპალიტეტის სოფელ ჩხორიის საჯარო სკოლაში, eTwinning - ის პროექტი - „ჩემი ქვეყნის ბიომრავალფეროვნება“ განხორციელდა.

პროექტის დამფუძნებელი პედაგოგი ლულა ხვიჩავა, და თანაავტორი -თურქი მასწავლებელი მერიემ სევინჯი გახლდათ.

პროექტში მონაწილე ქვეყნები: საქართველო, თურქეთი, იორდანია, უკრაინა იყო. მის მიზანს კი წარმოადგენდა, ადამიანების ცხოვრებაში ბიომრავალფეროვნების მნიშვნელობისა და როლის გაცნობიერება, საკუთარი ქვეყნის გადაშენებული, დაუცველი და გადაშენების პირას მყოფი ფლორისა და ფაუნის შესწავლა და პროექტში მონაწილე სხვა რეგიონებისა და ქვეყნების მოსწავლეებისთვის მისი გაზიარება და საფრთხის თავიდან აცილების გზების ძიება, ეკოლოგიისა და ბიომრავალფეროვნების შესახებ მოსწავლეთა ცნობიერების ამაღლება.

პროექტის ფარგლებში შედგა პირველი ონლაინ შეხვედრა პროექტში მონაწილე სკოლების მასწავლებლებთან და მოსწავლეებთან.

შეხვედრაზე გადანაწილდა ფუნქციები ინტერესებისა და შესაძლებლობების მიხედვით. აღინიშნა ინტერნეტ უსაფრთხოების, დედამიწისა და eTwinning-ის დღეები.

როგორც სკოლაში გვიყვებიან, პროექტის ფარგლებში შეიქმნა:

  •  ინტერნაციონალური გუნდი;
  • პროექტის რუქა Pictra map-ში;
  • ჩატარდა მოსწავლეთა საერთაშორისო ონლაინ კონფერენცია, სადაც მოსწავლეებმა ერთმანეთს გაუზიარეს თავიანთი ქვეყნის ბიომრავალფეროვნების შესახებ საინტერესო ინფორმაციები;
  • შეიქმნა პროექტის ლოგოები და მათგან საუკეთესო შეირჩა;
  • შედგა ერთობლივი ონლაინ თამაში - „კაჰუტი“ მდგრადი განვითარების მიზნებზე;
  • შეიქმნა კოლაბორაციული წიგნი Bookcreator - ში თემაზე - „ჩემი ქვეყნის წითელ წიგნში შეტანილი სახეობები / ფლორა და ფაუნა“.
  • Story jumper-ში დამზადდა კოლაბორაციული წიგნი თემაზე - „მე რომ ყვავილი ვიყო“.
  • Answergarden-ში აიგო ასოციაციური რუკა სიტყვა ბიომრავალფეროვნებაზე.

მოსწავლეთა ნამუშევრების გამოფენა გაიმართა სკოლაში, ისინი გამოქვეყნდა სოციალურ ქსელში.

როგორც სკოლაში გვიყვებიან, პროექტის შედეგად შედგა კომუნიკაცია სხვადასხვა ქვეყნის პედაგოგებთან.

„დავუმეგობრდით ევროპელ მასწავლებლებს, გავუზიარეთ ერთმანეთს ჩვენი იდეები და გამოცდილებები.პროექტმა ხელი შეუწყო სწავლების პრაქტიკის გაუმჯობესებას და უფრო ინოვაციური გახადა ის. შევთანხმდით მომავალშიც ერთად დავგეგმოთ საგანმანათლებლო პროექტი საინტერესო თემაზე“, - აღნიშნავენ სკოალში.

იხილეთ ფოტოები:


კომენტარები


ეტალონი
გამარჯვებულის ტიტულისთვის ერთმანეთს ახალქალაქის 44 სკოლის გუნდი ეჯიბრებოდა
2024 წლის „ახალქალაქის ეტალონი გუნდის“ წოდებისთვის ერთმანეთს 47 გუნდი ეჯიბრება
გამარჯვებისთვის ერთმანეთს დმანისის 11 სკოლის 55 მოსწავლე ეჯიბრება
„ეტალონის“ გუნდური ჩემპიონატი დმანისს სტუმრობდა
გამარჯვებულის ტიტულისთვის ერთმანეთს მე-6 და მე-7 კლასელებით დაკომპლექტებული გუნდები ეჯიბრებოდნენ
სიახლეები
„ინკლუზიური სისტემები, სერვისები და პრაქტიკები თითოეული ბავშვისთვის” - ინფორმაცია სპეციალისტებისთვის და სხვა დაინტერესებული პირებისთვის
ვის ეხება ტესტირება - შეფასებისა და გამოცდების ეროვნული ცენტრი ინფორმაციას ავრცელებს
რა შემთხვევაში ვერ აირჩევთ საგანმანათლებლო პროგრამას და სად უნდა მოძებნოთ კოდი
რომელი ქვეყნები აღნიშნავენ ფაშიზმზე გამარჯვების დღეს 9 მაისს - იხილეთ ჩამონათვალი
სკოლის დირექტორებს დამატებითი უფლებები მიენიჭებათ - კანონპროექტი
პიროვნება
ნუნუ ჩაკვეტაძე: „არ ვეთანხმები, ქიმიკოსმა საათების გამო ქიმიაც ასწავლოს და ბიოლოგიაც - მე ამის უფლება ვერ მივეცი საკუთარ თავს“
სკოლები
„განსაკუთრებული ინტერესი მაინც ბრიგადის ბაზაზე არსებულმა შეიარაღებისა და აღჭურვილობის ნახვამ გამოიწვია“
პედაგოგებმა მოსწავლეებს მრავალფეროვან ეკოაქტივობები შესთავაზეს
მოსწავლეებმა დასმულ კითხვებს წარმატებით გაართვეს თავი და ცოდნა და შესაძლებლობები წარმოაჩინეს
საინტერესო
უნდა დაეხმაროს თუ არა მასწავლებელი, მოსწავლეს აღმოაჩინოს აფანტაზია საკუთარ თავში?
მასწავლებლების ემოციები ხშირად მოსწავლეებზეა დამოკიდებული. მაგალითად, პედაგოგები, რომლებიც თავიანთი მოსწავლეებით ამაყობენ, შეიძლება მეტად თავდაჯერებულები, აჟიტირებულები, აქტიურები იყვნენ
გამარჯვებულის ტიტულისთვის ერთმანეთს ახალქალაქის 44 სკოლის გუნდი ეჯიბრებოდა
2024 წლის „ახალქალაქის ეტალონი გუნდის“ წოდებისთვის ერთმანეთს 47 გუნდი ეჯიბრება
„ეტალონის“ გუნდური ჩემპიონატი დმანისს სტუმრობდა
სიახლეები
საზოგადოება