მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
მცხეთის მუნიციპალიტეტის სოფელ ქსოვრისის საჯარო სკოლის მოსწავლეები სხვადასხვა საინტერესო პროექტსა და კონფერენციაში აქტიურად, დიდი მონდომებით ერთვებიან.
ამჯერად, ისინი ქსნის საჯარო სკოლის მოსწავლეებთან ერთად, მათემატიკის წრის შემაჯამებელი კონფერენციაში მონაწილეობდნენ.
ქსოვრისის და ქსნის საჯარო სკოლების მათემატიკის წრის ერთობლივი შემაჯამებელი კონფერენცია, ამავე სკოლების მათემატიკის წამყვანი პედაგოგის ჯულიეტა ახალკაცის ხელმძღვანელობით ქსნის სკოლაში დაიგეგმა და ჩატარდა.
კონფერენცია IX, X და XI კლასების მოსწავლეთა მონაწილეობით გაიმართა.
როგორც სკოლაში გვიყვებიან, მოსწავლეებმა საინტერესოდ დამუშავებული მათემატიკური საკითხები საინტერესოდ წარმოადგინეს.
„კონფერენციის საერთო მიზანს მივაღწიეთ. შედგა სკოლების ურთიერთთანამშრომლობა და მოსწავლეების დამეგობრება - კოლაბორაცია. მომდევნო კონფერენცია დაიგეგმა ქსოვრისის საჯარო სკოლაში“, - გვიყვებიან სკოლაში.
აღსანიშნავია, რომ მსგავსი აქტივობები და კონფერენციები მოსწავლეთა უნარების წარმოჩენისა და განვითარებისთვის მნიშვნელოვანი. მათი მეშვეობით მოსწავლეები ასევე გუნდურ მუშაობას სწავლობენ.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ცნობილია, რამდენი პირველკლასელი ეყოლებათ სკოლებს 2025-2026 სასწავლო წელს
სად ითვლება მასწავლებლისთვის ყვავილების ჩუქება ცუდ ტონად - რა ტრადიციები აქვთ სწავლის პირველ დღეს სხვადასხვა ქვეყნებში
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„ტრადიციად გვაქვს, პატარებს სასწავლო წლის დაწყებამდე ვაცნობთ გარემოს და ადაპტაციაში ვეხმარებით“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი