მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
სასვენი ნიშნების სწორად გამოყენება უმნიშვნელოვანესია. არასწორად დასმული სასვენი ნიშანი, ხშირად, წინადადებას სრულიად სხვა აზრს სძენს.
ყველაზე ხშირად შეცდომებს მძიმის გამოყენებისას ვუშვებთ. ზოგი ფიქრობს, რომ „რომ“ კავშირთან მძიმე ყოველთვის იწერება, რაც ნამდვილად არ არის სიმართლე.
„რომ“ კავშირის წინ მძიმე სავალდებულოა, როდესაც მის წინ ზმნაა. იმ შემთხვევაში, თუ „რომ“კავშირის წინ ზმნა არ გვხვდება, მძიმე საჭირო არ არის.
არსებობს სიტყვები, რომლების წინაც მძიმის გამოყენება აუცილებელია. ესენია წევრ-კავშირები და კავშირები.
მძიმე ყოველთვის იწერება:
წევრ-კავშირების წინ: ვინც, რაც, რომელიც, როგორც, როგორიც, სადაც, საიდანაც.
მაპირისპირებელი კავშირების წინ: მაგრამ, ხოლო, ოღონდ, თუმცა, თუ, თორემ.
შედარების დროს შემდეგ კავშირებთან: თითქოს, ვიდრე.
შეგახსენებთ, რომ სასვენი ნიშნების სწორად გამოყენება უნდა შეეძლოს გამოცდაზე გასულ ყველა აპლიკანტს. მასწავლებლებისა და მოსწავლეების საგამოცდო ტესტებში სასვენი ნიშნების სწორად გამოყენებას შეფასების კრიტერიუმებიც ითვალისწინებს.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
საპროტესტო აქციების ფონზე, რომელსაც 19 ადამიანი ემსხვერპლა, ნეპალის პრემიერ-მინისტრი გადადგა.
დაფინანსების მოპოვების უფლება აქვს აკრედიტებულ საგანმანათლებლო პროგრამაზე 2025 წლის საერთო სამაგისტრო გამოცდების შედეგად ჩარიცხულ უცხო ქვეყნის მოქალაქეს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
მაია ლაპიაშვილი, მასწავლებლის ეროვნული ჯილდოს ფინალისტებს შორისაა
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი