მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
წყალტუბოს მუნიციპალიტეტის სოფელ სორმონის საჯარო სკოლაში საერთაშორისო პროექტის - Leave me a nice world ფარგლებში eTwinning-ის კუთხე მოეწყო. პროექტის მონაწილეები საზოგადოებას გარემოს დაცვისკენ მოუწოდებენ.
მოსწავლეებმა ამ თვის განმავლობაში განახორციელეს სხვადასხვა მნიშვნელოვანი აქტივობები, შექმნეს ლოგოები და ბანერები. საინფორმაციო კუთხესთან მოათავსეს ყუთი ბატარეების შესაგროვებლად. მოსწავლეები ინგლისურ ენაზე სხვადახვა ინფორმაციასა და სასწავლო მასალას გაეცნენ და მოამზადეს პრეზენტაციები იმის შესახებ თუ რამდენად საშიშია ბატარეები გარემოსთვის.
მოსწავლეთა თქმით, მოქალაქეთა დიდმა ნაწილმა უბრალოდ არ იცის, რომ ბატარეების გადაყრა დაუშვებელია, ხოლო მათ ვინც იცის და მზად არის ჩააბაროს - ჩაბარების პუნქტს ვერ პოულობს.
„ამიტომ მოგიწოდებთ, ნუ გადაყრით ბატარეებს და ნუ მიაყენებთ გარემოსა და ადამიანებს ზიანს! ვინც შეძლებთ შეგიძლიათ მოიტანოთ ჩვენ სკოლაში არსებულ ჩაბარების პუნქტში. ჩვენი პროექტი უზრუნველყოფს შემდეგ მათ გადაცემას შესაბამის კომპანიებთან“,- გვეუბნებიან მოსწავლეები.
მომდევნო ორი თვის განმავლობაში, აღნიშნული პროექტის ფარგლებში იგეგმება კიდევ ბევრი საინტერესო და სასარგებლო აქტივობები.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
13 საგნობრივი ჯგუფის პედაგოგებმა საქმიანობის პრეზენტაციები წარადგინეს
სახელმძღვანელოების გრიფირების წესში ცვლილებები შევიდა - რა უფლებები ენიჭებათ ენიჭება სკოლებსა და სამინისტროს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სკოლის კარი მოსწავლეებმა დიდი სიხარულითა და შემართებით შეაღეს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი