| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

წალკის N2 საჯარო სკოლაში მოსწავლეები არა მხოლოდ საგნობრივ ცოდნას იძენენ არამედ ტოლერანტობას სწავლობენ. დირექცია და პედაგოგები სხვადასხვა საკითზე მოსწავლეთა ცნობიერების ამაღლებაზე ზრუნავენ. მათი ძალისხმევით, კი მოზარდები ღირსეულ მოქალაქეებად ყალიბდებიან.
ამიტომ, სკოლაში ყოველთვის აღნიშნავენ ისეთ თარიღებს, როგორიც დაუნის სინდრომის შესახებ ცნობიერების ამაღლების დღეა.
წალკის N2 საჯარო სკოლის მოსწავლეებმა, დაწყებით კლასებში, დაუნის სინდრომის მსოფლიო დღესთან დაკავშირებით, საინფორმაციო შეხვედრები გამართეს.
„ჩვენ არ ვითვლით ქრომოსომებს!“ - აღნიშნული გზავნილით, მოსწავლეები ჭრელი წინდების კამპანიას შეუერთდნენ და არაერთ აქტივობაში ჩაერთნენ.
მოსწავლეები დაუნის სინდრომის მსოფლიო დღის ისტორიას გაეცნენ.
2011 წლის 19 დეკემბერს გაერთიანებული ერების ორგანიზაციის გენერალურმა ასამბლეამ საზოგადოების ცნობიერების ამაღლების მიზნით ,21 მარტი დაუნის სინდრომის მსოფლიო დღედ გამოაცხადა. 2012 წლიდან ეს დღე მთელ მსოფლიოში ღინიშნება.
2013 წლიდან მსოფლიოში დამკვიდრდა „უთვალავი ჭრელი წინდის ტრადიცია“; ვინაიდან წინდებს ქრომოსომის ფორმა აქვთ, წინდები ამ დღის სიმბოლოდ იქცა. ფერადი წინდის ტარებით ადამიანები გარშემომყოფთა ყურადღებას იქცევენ და ინფორმაციის გამავრცელებლები ხდებიან.
ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ავტორიზაციის ვადებს ცვლილებები შეეხება - დეტალები
მუნის მკურნალობასა და სკოლების/ბაღების დეზინფექცირების შესახებ ინფექციონისტი მაია ბუწაშვილი დეტალურ ინფორმაციას ავრცელებს
ეკრძალებათ თუ არა მოქმედ მასწავლებლებს რეპეტიტორობა კანონში ცვლილებების გამო - სამინიტროს განმარტება
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
მოსწავლეთა თვითმმართველობა არის მოსწავლეთა არჩევითი ორგანო, რომელიც წარმოადგენს სკოლის სტრუქტურულ ერთეულს