მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ზუგდიდის მუნიციპალიტეტის სოფელ ჩხორიის საჯარო სკოლის პედაგოგები მოსწავლეებს ცოდნის ამაღლების მიზნით, საინტერესო აქტივობებსა და გასვლით გაკვეთილებს სთავაზობენ. ისინი მოსწავლეებს ასევე სხვადასხვა პროექტში მონდომებით რთავენ.
ამჯერად, მოსწავლეები, ბიოლოგიის მასწავლებელ მანანა ლოგუასა და სამოქალაქო განათლების პედაგოგ მაია არახამიასთან ერთად, eTwinning-ის პროექტის (ხელმძღვანელები: ირინა სოსელია,იზოლდა ხვიჩავა) - „ახალგაზრდები წინაპართა ნაკვალევზე“ ფარგლებში, ზუგდიდის ბოტანიკურ ბაღში იმყოფებოდნენ.
მოსწავლეებმა ზუგდიდის ბოტანიკურ ბაღში აღმოჩენილი არტეფაქტები დაათვალიერეს. ასევე, შეხვდნენ ბოტანიკური ბაღის კულტურული მემკვიდრეობის დაცვის მენეჯერს - თენგიზ ესებუას.
ბავშვებმა საველე-არქეოლოგიური სამუშაოების შედეგად ბაღში აღმოჩენილი არტეფაქტებისა და მათი რეკონსტრუქციის შესახებ ამომწურავი ინფორმაცია მიიღეს.
როგორც სკოლაში გვიყვებიან, მოსწავლეთა განსაკუთრებული ყურადღება ფაიფურის ჭურჭელმა, მათზე გამოსახულმა პეიზაჟებმა, საყოფაცხოვრებო დეტალებმა, ადამიანების, ფრინველების, ცხოველების, ყვავილების გამოსახულებებმა, ფერების სიუხვემ, ბრინჯაოს შანდლის თავმა და მარმარილოს მაგიდის თავის ფრაგმენტმა მიიპყრო.
ასევე, მოსწავლეებმა დაათვალიერეს ზუგდიდის ბოტანიკური ბაღის ორანჟერეა და სამახსოვრო ფოტოები გადაიღეს.
ეს დღე მოსწავლეთათვის კიდევ ერთ ლამაზ, სამახსოვრო მოგონებად იქცა.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
2026 წელს ეროვნული გამოცდები ჩატარდება - ცნობილია ჩასაბარებელი საგნები და პროგრამები
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი