| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

თბილისის N136 საჯარო სკოლაში მესამე თაობის ეროვნული სასწავლო გეგმა წარმატებით ინერგება, რომლის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი შემადგენელი ნაწილი კომპლექსური დავალებებია. კომპლექსურ დავალებებს სკოლის პედაგოგები და მოსწავლეები დიდი პასუხისმგებლობით ეკიდებიან. მასწავლებლები მოზარდებს საინტერესო დავალებებს სთავაზობენ, მოსწავლეები კი მათ ხალისითა და ინტერესით ასრულებენ.
მიმდინარე წლის 2 ნოემბერს, 1-ელა კლასში ჩატარდა კომპლექსური დავალების -„მოვაწყოთ გამოფენა“ პრეზენტაცია;
მოსწავლეებმა მოამზადეს საგამოფენო ნამუშევარი, რომლითაც აღწერეს, თუ როგორ ხდება ირგვლივ არსებული სხვადასხვა რაოდენობის ობიექტების აღწერა მათემატიკური სიმბოლოებით;
პატარებმა, მათთვის სასურველი მასალით (მუყაო, პლასტელინი, ფერადი ფურცლები და ა.შ.) გამოყენებით დაამზადეს სხვადასხვა ფერის კალათები და დანომრეს ისინი. მოამზადეს მათთვის სასურველი ხილის ნიმუშები და მოათავსეს კალათაში;
პირველკლასელებმა პრეზენტაციისას წარმოაჩინეს:
რა რიცხვები/სიმბოლოები გამოიყენეს კონკრეტული რაოდენობის აღნიშვნისთვის და რა კავშირი არსებობს რაოდენობის აღმნიშვნელ რიცხვებს შორის;
რა სიმბოლო შეუსაბამეს რაოდენობას;
როგორ ხდება რეალურ ცხოვრებაში მიმდინარე პროცესის აღწერა მათემატიკური სიმბოლოების მეშვეობით;
როგორი წესით ხდება რიცხვების შედარება, რომელი მეთოდია უფრო თვალსაჩინო შედარებისთვის;
იხილეთ ვიდეო:
ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
სკოლებმა 200 ახალი ვაკანსია ხუთ დღეში გამოაცხადეს - რომელ სპეციალისტებზეა მოთხოვნა
ეკრძალებათ თუ არა მოქმედ მასწავლებლებს რეპეტიტორობა კანონში ცვლილებების გამო - სამინიტროს განმარტება
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
მოსწავლეთა თვითმმართველობა არის მოსწავლეთა არჩევითი ორგანო, რომელიც წარმოადგენს სკოლის სტრუქტურულ ერთეულს