მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
სადამრიგებლო საათის სწორად დაგეგმვა ძალიან მნიშვნელოვანია და მას მოსწავლეთა განვითარებაში დიდი როლი აკისრია.
სადამრიგებლო საათის ფარგლებში დამრიგებელმა, მოსწავლის ასაკის შესაბამისად, სხვადასხვა უნარის განვითარებაზე უნდა იმუშაოს, მაგალითად: კითხვის უნარის განვითარება (დაწყებით საფეხურზე), გარემოსდავითი კულტურის განვითარება და სხვ. უნარ-ჩვევების გამომუშავება კი სხვადასხვა აქტივობის მეშვეობით უნდა მოხდეს.
მესამე თაობის ეროვნული სასწავლო გეგმის თანახმად, დამრიგებელმა დაწყებით საფეხურზე სადამრიგებლო საათი არანაკლებ ორ კვირაში ერთხელ უნდა ჩაატაროს, საბაზო-საშუალო საფეხურებზე კი სადამრიგებლო საათი არანაკლებ თვეში ერთხელ უნდა ჩატარდეს.
სადამრიგებლო საათის პროგრამაში არის საკითხები, რომელიც, სასურველია, კლასის ხელმძღვანელმა ფსიქოლოგთან ერთად დაგეგმოს.
გთავაზობთ თემებს, რომელთა შესახებაც მოსწავლეებს დამრიგებელმა ფსიქოლოგთან ერთად უნდა ესაუბროს. I-IV კლასებში ასეთი საკითხებია:
V კლასიდან ზემოთ კლასებში სადამრიგებლო საათის პროგრამის ფარგლებში კი ფსიქოლოგთან ერთად განსახილველი თემებია:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
„გამოცდის ჩაბარება გულისხმობს მაქსიმალური ქულის 50%-ზე მეტის დაგროვებას“ - 8 სექტემბრის ტესტირების შედეგები ცნობილია
„სინკარში გადამბმები რომაა, მანდ გაჩნდა. საფრთხეს არავისთვის წარმოადგენს, არც ბათქაში დაეყრებათ მოსწავლეებს...“
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
ყოველწლიულად სკოლაში იმართება საზეიმო ღონისძიება
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი