| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

მეთოდი და აქტივობა სხვადასხვა რამეა. ხშირად როგორც ახალბედა, ასევე გამოცდილ მასწავლებლებსაც აბნევთ მეთოდებისა და აქტივობების ერთმანეთისგან გარჩევა.
როგორ განვასხვაოთ მეთოდი და აქტივობა?
აქტივობას დაესმის კითხვა: რას ვაკეთებ? (მაგალითად, მასწავლებელი კლასთან ერთად შეიმუშავებს ჯგუფური მუშაობის წესებს).
აქტივობა ხელს უწყობს მოსწავლეებში მსჯელობის კრიტიკული აზროვნებისა და პრობლემის გადაწყვეტის უნარის განვითარებას ავარჯიშებს მოსწავლეებს აზრების მწყობრად გამოხატვასა და დასკვნების გამოტანაში სადავო საკითხების გადაჭრასა და ალტერნატიული გადაწყვეტილებების მოძებნაში. სასწავლო აქტივობები შესაბამისი უნდა იყოს გაკვეთილის მიზანთან. აქტივობების შერჩევისას პედაგოგი უნდა დაფიქრდეს: დაეხმარება თუ არა ესა თუ ის აქტივობა დასახული მიზნის მიღწევაში, რამდენი აქტივობა საჭირო მიზნამდე მისასვლელად, როგორი იქნება აქტივობების თანმიმდევრობა, შეესაბამება თუ არა შერჩეული აქტივობა მოსწავლეების ცოდნასა და უნარებს, მათ შესაძლებლობებსა და გამოცდილებას.
მეთოდს დაესმის კითხვა: როგორ ვაკეთებ? რა დიდაქტიკური ხერხებით ვახორციელებ აქტივობას? მაგალითად: მასწავლებელი ჯგუფური მუშაობის წესებს შეიმუშავებს „გონებრივი იერიშით“.
მეთოდის შერჩევისას მასწავლებელმა უნდა გააანალიზოს: დაეხმარება თუ არა შერჩეული მეთოდი დასახული შედეგის მიღწევაში, შეესაბამება თუ არა შერჩეული მეთოდი აქტივობას, შეესაბამება თუ არა შერჩეული მეთოდი მოსწავლეთა შესაძლებლობებსა და გამოცდილებას. ასევე გასათვალისწინებელია, ტექნიკურად შესაძლებელია თუ სასურველი მეთოდის განხორციელება.
ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ავტორიზაციის ვადებს ცვლილებები შეეხება - დეტალები
მუნის მკურნალობასა და სკოლების/ბაღების დეზინფექცირების შესახებ ინფექციონისტი მაია ბუწაშვილი დეტალურ ინფორმაციას ავრცელებს
ეკრძალებათ თუ არა მოქმედ მასწავლებლებს რეპეტიტორობა კანონში ცვლილებების გამო - სამინიტროს განმარტება
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
მოსწავლეთა თვითმმართველობა არის მოსწავლეთა არჩევითი ორგანო, რომელიც წარმოადგენს სკოლის სტრუქტურულ ერთეულს