მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ახალციხის მუნიციპალიტეტის, საყუნეთის საჯარო სკოლაში სწავლა-სწავლება სრულფასოვნად მიმდინარეობს და მოსწავლეებიც, პროფესიონალი პედაგოგების დამსახურებით, აქტიურად არიან ჩართულები სასკოლო ცხოვრებაში.
1989 წლის 9 აპრილს განვითარებულ მოვლენებს, საყუნეთის საჯარო სკოლაში ინფორმაციული სახის აქტივობა მოეწყო. ისტორიის პედაგოგმა, დიანა ვედიაკოვამ IX -X კლასების მოსწავლეებს ისტორიული ექსკურსი მოუწყო და ვრცლად ესაუბრა, 33 წლის წინ, საქართველოში განვითარებული ფაქტების ისტორიულ მნიშვნელობაზე.
საყუნეთის საჯარო სკოლის მოსწავლეებმა კარგად იციან, რომ 9 აპრილი არის დღე გლოვისა და იმავდროულად - დღე გამარჯვებისა. მათ თემატური ნახატები შექმნეს და კიდევ ერთხელ, მიაგეს პატივი 9 აპრილს დაღუპული გმირების ხსოვნას.
2 550 ჯარისკაცი, 6 ჯავშანტრანსპორტიორი, დესანტის 8 საბრძოლო მანქანა, 4 სახანძრო მანქანა და 2 სანიტარული ავტომობილი 10000-კაციანი მშვიდობიანი დემონსტრაციის წინააღმდეგ. 1989 წლის 9 აპრილს, ღამის 4 საათზე, საბჭოთა კავშირის ჯარმა მხუთავი აირის, ორლესული ნიჩბებისა და ცეცხლსასროლი იარაღის გამოყენებით დაარბია თბილისში, რუსთაველის გამზირზე მიმდინარე მშვიდობიანი საპროტესტო აქცია. შედეგად, 21 ადამიანი დაიღუპა, მათ შორის, 16 ადგილზე გარდაიცვალა, 4 მოგვიანებით – საავადმყოფოში, ერთი, გია ქარსელაძე კი კომენდანტის საათის გამოცხადების შემდეგ, ცეცხლსასროლი იარაღით იქნა მოკლული. ასობით ადამიანი დაჭრეს და დაასახიჩრეს, ათასობით კი მოიწამლა.
იხილეთ ფოტოები:
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ონლაინ ჩემპიონატში II-XI კლასების მოსწავლეებს შეეძლებათ მონაწილეობა
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
„თითოეული ბავშვი ბედნიერი, წარმატებული უნდა იყოს, ჩვენ კი ხელი უნდა შევუწყოთ წინსვლაში“...
„წელს 6 კურსდამთავრებული გვყავს და მათ შორისაა ჩემი შვილი“
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ