მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ნინოწმინდის მუნიციპალიტეტის სოფელ ეშტიის N1 საჯარო სკოლის ეკოკლუბის - „დედამიწა ჩემი სახლია“ წევრები ორგანიზაციის - „დავიცვათ საქართველოს სისუფთავე“ - გარემოსდაცვით კონკურსში - „შექმენი ეკოგმირი“ მონაწილეობდნენ.
კონკურსის მიზანია, გარემოსდაცვით საკითხებზე მეტი ყურადღების დათმობა.
აქტივობის სათაურია „ქაღალდი და პლასტმასი არ არის ნაგავი“. კლუბის წევრებმა შექმნეს სიმბოლური სანაგვე - შემდეგი სახელწოდებით - Paper and plastic isn’t rubbish და პლასტმასის ბოთლებისგან დაამზადეს საყვავილეები.
„სანაგვისა და საყვავილეების შექმნისთვის შევაგროვეთ პლასტმასისა და ქაღალდის ნარჩენები. კონკურსის მონაწილეებმა მიიღეს სერტიფიკატები აქტიური ჩართულობისთვის. თითოეულ ჩვენგანს შეგვიძლია ყოველდღიური ქმედებით საკუთარი წვლილი შევიტანოთ ნარჩენების ეფექტურად მართვის სქემაში. შესაძლოა ნარჩენების ხელახლა გამოყენება, რაც გვეხმარება ნარჩენებიდან მიღებული ზიანის თავიდან აცილებაში. პლასტმასი დღეს ყველაზე ფართოდ გამოიყენება. იგი ძალზე სახიფათოა გარემოსთვის, რადგან დიდხანს არ იშლება და ნაგავსაყრელზეც იკავებს დიდ ადგილს. არ ხდება მისი სრული გადამუშავება, სხვა პროდუქტთან შეხებისას კი გამოყოფს მავნე აირებს. ჩვენი ვალია ზრუნვა თქვენს ჯანმრთელობაზე“,- აღნიშნულია სკოლის ინფორმაციაში.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ვინ ჩააბარებს გამოცდას 8 სექტემბერს გამოცდების ეროვნულ ცენტრი - NAEC ინფორმაციას ავრცელებს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი