მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
სამტრედიის N3 საჯარო სკოლაში, ნამდვილი დღესასწაული მოეწყო, რომლის მთავარი გმირები მოსწავლეები იყვნენ. ეს კი კიდევ ერთი დასტურია იმისა, რომ სამტრედიის N3 საჯარო სკოლის ერთმუშტად შეკრული, პროფესიონალი გუნდის დამსახურებით, მოსწავლეებს უყვართ სწავლა და მშობლიური ენა.
„ჩვენი წინაპრების ერთსულოვნებამ და თავდადებამ დღემდე შემოგვინახა ის საგანძური, რასაც ქართული ენა ჰქვია. ეს შეუფასებელი სიმდიდრე ჩვენგან განსაკუთრებულ მოფრთხილებას და ზრუნვას მოითხოვს“, - აღნიშნულია სკოლის მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში და სწორედ ამ მიზნით, II „გ“ კლასის მოსწავლეებმა შექმნეს შემეცნებითი დაფა „დავიცვათ ქართული ენის სიწმინდე“, სადაც პერიოდულად განათავსებენ იმ სიტყვებს, რომელთა წარმოთქმასა და ჩაწერაში ხშირად უშვებენ ბავშვები შეცდომებს.
II „ა“ კლასის მოსწავლეებმა კი მოაწყვეს საკლასო გამოფენა სახელწოდებით - „დედაენის კვალდაკვალ“; მოსწავლეებმა საკუთარი ნახატებითა და დედაენაზე შექმნილი გამონათქვამებით, გაალამაზეს კედლის გაზეთი.
„მე და საზოგადოების“ მასწავლებელმა - ეკა გაბადაძემ 14 აპრილს მიუძღვნა გაკვეთილი და აჩვენა ბავშვებს ვიდეომასალა. მიწოდებული ინფორმაცია კი კიდევ უფრო განავრცო ქალბატონმა მარინა ნადირაძემ, როგორც ამ მოვლენების უშუალო მონაწილემ და თვითმხილველმა. ეს ყველაფერი კი ძალიან საინტერესო და მნიშვნელოვანი იყო მოსწავლეებისთვის.
IV „გ“ კლასის მოსწავლეებმა გააკეთეს კედლის გაზეთი „ღმერთების ენა“, რომელიც გაალამაზეს თავიანთი ხელით დამზადებული ანბანითა და მოძიებული მასალით.
იხილეთ ვიდეორგოლი:
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
რა უნდა გავითვალისწინოთ, სასწავლო წლის ბოლოს, ელექტრონულ ჟურნალში მუშაობისას ?
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
„წელს 6 კურსდამთავრებული გვყავს და მათ შორისაა ჩემი შვილი“
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ