მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ქუთაისის N17 საჯარო სკოლის VIII1 კლასში (დამრიგებელი ირინე ჯინჯიხაძე) ჩატარდა დისკუსია თემაზე - „საქართველოს დამოუკიდებლობის აღდგენა“. დისკუსიის მომზადებაში აქტიურად იყვნენ ჩაბმულები მოსწავლეები და მასწავლებელი ლია კოპალეიშვილი.
დისკუსია საინტერესოდ წარიმართა და მას ისტორიის მასწავლებელი მანანა ტყეშელაშვილი ესწრებოდა. მოსწავლეებმა გაიხსენეს 1918 წლის 26 მაისის დამოუკიდებლობის გამოცხადებისა და 1991 წლის 9 აპრილის დამოუკიდებლობის აღდგენის ისტორიული მომენტები, ისაუბრეს დამოუკიდებლობის ცნებაზე. მოსწავლეებს ჰქონდათ საკუთარი აზრი არა მარტო სახელმწიფოებრივ, არამედ პიროვნულ დამოუკიდებლობასა და მის მნიშვნელობაზე. განხილვის თემა იყო აგრეთვე პატრიოტიზმი, რომელმაც საქართველო გამარჯვებამდე მიიყვანა. განსაკუთრებით საინტერესო იყო დისკუსია მოქალაქეობრივ მოვალეობაზე და ის დღევანდელ გამოწვევას მსოფლიო პანდემიას დაუკავშირეს. დისკუსია აქტიურად და საინტერესოდ წარიმართა.
შეჯამების დროს მოსწავლეებმა კმაყოფილება გამოთქვეს, რომ მიეცათ საშუალება საკუთარი აზრის დაფიქსირებისა და ერთად მივიდნენ დასკვნამდე „ჩემში გარეშე პირი საქართველოს ღირსეულ მოქალაქეს უნდა ხედავდეს“.
დისტანციურად გამართულმა დისკუსიამ კიდევ ერთი ლამაზი დღე აჩუქა მერვე პირველი კლასის მოსწავლეებსა და მასწავლებლებს.
იხილეთ ფოტო
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ვისთვის არის სავალდებულო განაცხადის გამოცდების ეროვნულ ცენტრში მიტანა - დეტალური ინფორმაცია აპლიკანტებისთვის
„პედაგოგებთან ერთად, თავს არ ვზოგავთ, ბავშვებისთვის სკოლაში გატარებული დრო იყოს პროდუქტიული და დაუვიწყარი“
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
„თითოეული ბავშვი ბედნიერი, წარმატებული უნდა იყოს, ჩვენ კი ხელი უნდა შევუწყოთ წინსვლაში“...
„წელს 6 კურსდამთავრებული გვყავს და მათ შორისაა ჩემი შვილი“
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ