ბახვის საჯარო სკოლის მოსწავლეთა საინტერესო ინტერაქტიული გაკვეთილი, პირადი ფინანსების მართვისა და ფულის დაზოგვის თემას მიეძღვნა
18-11-2025
დაკოპირებულია
-
+
წმინდა გაბრიელ ეპისკოპოსის სახელობის ოზურგეთის მუნიციპალიტეტის სოფელ ბახვის საჯარო სკოლის მოსწავლეთა ფინანსურ განათლებას საინტერესო შეხვედრა მიეძღვნა.
მაია ვაშალომიძემ „ფინედუს“ დესპანმა მასწავლებელმა წმინდა გაბრიელ ეპისკოპოსის სახელობის ოზურგეთის მუნიციპალიტეტის სოფელ ბახვის საჯარო სკოლის მე-11 და მე-12 კლასების მოსწავლეებთან ჩაატარა „ფინედუს“ ინტერაქტიული გაკვეთილი პირადი ფინანსების მართვისა და ფულის დაზოგვის თემაზე.
როგორც პედაგოგი აღნიშნავს, გაკვეთილმა ხელი შეუწყო ფინანსური განათლების პოპულარიზაციას სკოლაში და განამტკიცა მოსწავლეთა სოციალური და ეკონომიკური კომპეტენციები.
„კონკურსის თემატიკამ ძალიან დამაინტერესა, ამ დროს მე-11 კლასში ვმუშაობდით პროექტზე პროცენტი ჩემს ფინანსურ ყოველდღიურობაში, „ფინედუს“ მოწოდებული მასალა ორგანულად მოერგო ჩვენს პროექტს და კონკურსის ფარგლებში ჩატარებული გაკვეთილი საინერესო აქტივობად იქცა მოსწავლეებისათვის, მასალებმა, რომლებიც ფინედუს ეგიდით მოგვეწოდა მოსწავლეებს გაუადვილა პროექტის მიზნებისა და ამოცანების განხორციელება.
კონკურსის მიზანი იყო მოსწავლეებში ფინანსური წიგნიერების ამაღლება, პასუხისმგებლიანი ფინანსური ქცევის და გადაწყვეტილების მიღების უნარის განვითარება.
პროექტისა და კონკურსის შერწყმამ მოსწავლეებს მისცა შესაძლებლობა პროცენტის თემა დაენახათ როგორც ცხოვრებისეული რეალობა და არა მხოლოდ მათემატიკური ამოცანა.
კონკურსში ჩართვამ პროექტის საგნობრივი მიზნები გააძლიერა და მას პრაქტიკული მნიშვნელობა შესძინა. მოსწავლეებმა არა მხოლოდ ისწავლეს პროცენტის გაანგარიშება, არამედ გაიაზრეს, როგორ მოქმედებს იგი მათ ყოველდღიურ ფინანსურ ცხოვრებაზე. გაჩნდა ახალი მოტივაცია პასუხისმგებლიანი ფინანსური გადაწყვეტილებების მიღებისკენ.
ვფიქრობ , შევძელი წარმომეჩინა ინოვაციური მიდგომა, რომელიც აერთიანებს პროექტულ სწავლას, ფინანსური წიგნიერების განვითარებას და „ფინედუს“ კონკურსის ფარგლებში მოპოვებულ გამოცდილებას. მოსწავლეთა ინტერესიდან და ჩართულობიდან გამომდინარე მივიჩნევ რომ გაკვეთილმა ხელი შეუწყო ფინანსური განათლების პოპულარიზაციას სკოლაში და განამტკიცა მოსწავლეთა სოციალური და ეკონომიკური კომპეტენციები“,- აღნიშნავს პედაგოგი.