მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
20 მაისს საქართველოს სკოლებში მე-12 კლასელებისთვის „ბოლო ზარი“ დაირეკა.
ჭიათურის მუნიციპალიტეტის სოფელ რგანის საჯარო სკოლიდან კურსდამთავრებულები დიდი სიყვარულითა და საუკეთესო სურვილებით გააცილეს.
მოსწავლეებმა მოაწყვეს გამოსამშვიდობებელი ღონისძიება, გაიხსენეს სკოლაში გატარებული წლები, საუკეთესო ეპიზოდები გააცოცხლეს, მშობლიურ სასწავლო გარემოსა და საყვარელ პედაგოგებს დაემშვიდობნენ, რომელთაც ყველაფრისთვის მადლობა გადაუხადეს და პატივისცემა დაუდასტურეს.
დირექტორმა და პედაგოგებმა კი კურსდამთავრებულებს ცხოვრების ახალ ეტაპზე გადასვლა მიულოცეს და წარმატებული და ნათელი მომავალი უსურვეს.
„ნეტავ იცოდეთ როგორი საყვარელი ბავშვები ავაფრინეთ რგანის საჯარო სკოლიდან. ჩემი ლალი, ჭკვიანი, მშრომელი და კეთილშობილი. ჩემი ლიკა, პეპელასავით ნაზი და ლამაზი, გაზაფხულის სოისავით თბილი და ტკბილი. ჩემი თათია, მოხდენილი,ზრდილობიანი, მუდამ ღიმილიანი ასე ძალიან რომ ამშვენებს მას. ჩემი ანანო, საოცრად ლამაზი და მუდამ ფიქრებში ჩაძირული და ბოლოს ჩემი ხვიჩა, ერთადერთი ვაჟი კლასში საოცარი ნიჭით დაჯილდოებული, შარმიანი და ზრდილობიანობით გამორჩეული. წავლენ, გაფრინდებიან დაქალდებიან დავაჟკაცდებიან და ასახელებენ ოჯახს, სკოლას, სოფელს და სამშობლოს თავიანთი კარგი ადამიანობითა და გონიერებით. დამილოცნიხართ ბავშვებო, სიკეთე და სიყვარულით დახუნძლული მომავალი მისურვებია თქვენთვის“,- აღნიშნავს დირექტორიმაია მეგრელი და მოსწავლეთა დიდი გულშემატკივრად რჩება.
იხილეთ ფოტოები:
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ტესტების ნიმუშები გამოქვეყნდა - NAEC გამოცდის ჩატარების ვადებს ასახელებს
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
მოსწავლეებს სკოლის დამთავრება მთელმა სკოლამ მიულოცა
„წელს 6 კურსდამთავრებული გვყავს და მათ შორისაა ჩემი შვილი“
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ