მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ქალაქ აბაშის კვათანის საჯარო სკოლაში, საგვაზავოს საჯარო სკოლასთან ურთიერთთანამშრომლობის ფარგლებში, საინტერესო ღონისძიება მოეწყო.
გაიმართა საგვაზავოს საჯარო სკოლისა და კვათანის საჯარო სკოლის IX კლასელთა ერთობლივი სასწავლო პროექტის განხილვა თემაზე - “ჰაერნაოსნობა და გემების ცურვა”.
ინიციატივა მიზნად ისახავდა მოსწავლეთა ცოდნის გაღრმავებას ტექნიკურ და საბუნებისმეტყველო მეცნიერებებში. პროექტში მონაწილე მოსწავლეებმა თემატიკა მრავალფეროვანი რაკურსით განიხილეს. მათ წარმოადგინეს საინტერესო პრეზენტაციები. თემატიკა საინტერესო და მიმზიდველი აღმოჩნდა და დამსწრეთა დიდი მოწონება დაიმსახურა.
დამსწრე საზოგადოებამ მაღალი შეფასება მისცა მოსწავლეთა პრეზენტაციებს.
ფიზიკის მასწავლებელმა, გოჩა ხურცილავამ ღონისძიების დასასრულს აღნიშნა, რომ მსგავსი ერთობლივი სასწავლო განხილვები მნიშვნელოვნად ამდიდრებს საგაკვეთილო პროცესს და ხელს უწყობს მოსწავლეებში მეცნიერებისადმი ინტერესის გაღვივებას. მისი თქმით, მსგავსი ტიპის თანამშრომლობა სკოლებს შორის მომავალშიც გაგრძელდება.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
„გამოცდის ჩაბარება გულისხმობს მაქსიმალური ქულის 50%-ზე მეტის დაგროვებას“ - 8 სექტემბრის ტესტირების შედეგები ცნობილია
„სინკარში გადამბმები რომაა, მანდ გაჩნდა. საფრთხეს არავისთვის წარმოადგენს, არც ბათქაში დაეყრებათ მოსწავლეებს...“
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
ყოველწლიულად სკოლაში იმართება საზეიმო ღონისძიება
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი